NÁVOD: JAK SE STÁT DIKTÁTOREM

NÁVOD: JAK SE STÁT DIKTÁTOREM

Anotace: Chceš být vůdcem? Čti!

 

Neznám bolestivější a destruktivnější projev lásky, než ten, kterému se říká "uctívání kultu osobnosti". Ve jménu Velkého Vůdce, Generalissima, Führera, Božského Imperátora, Faraona, Caesara a bůhví koho ještě, jsou lidé ochotni se nesmyslně vraždit, zabíjet a ničit vše, co předtím pracně budovali.


Nabízí se otázka: "Co přivedlo největší outsidery lidských dějin k moci?"

 

Odpověď je jednoduchá: "Lidská důvěřivost."


Chcete také ovládat masy? Návod je jednoduchý:

  1. Pokud pocházíte z chudých poměrů, je to výhoda, lidé vám budou věřit a soucítit s vámi. Předhazujte davu co nejčastěji svou pohnutou minulost a zdůrazněte přitom, že pouze skrze utrpení je možná spása.
  2. Mluvte veřejně a nahlas o palčivých problémech dneška a nezapomeňte zdůraznit, že za všechno utrpení ve společnosti můžou "ti druzí" např. židé, komunisti, kapitalisté, teroristi, illumináti atd.
  3. Důraz musí být kladen na myšlenku, že se lidstvo nachází v přelomové době, kdy dobro konečně zvítězí nad zlem a vy jste tím světlem, pochodní naděje, která osvítí svět.
  4. Dejte lidem falešnou naději prostřednictvím nejrůznějších slibů o zářné budoucnosti pro všechny bez rozdílu. (Samozřejmě, že ve finále nic z toho nechcete splnit. Jde vám jen o to, mít se dobře, ale to nikomu otevřeně neříkejte. NIKDY !)
  5. Nabídněte nespokojenému davu řešení. Tím řešením je boj, revoluce, defenestrace, při kterých je povolena beztrestná deflorace. (Na sex slyší každý, zvlášť, když je snadno dostupný a zadarmo.)
  6. Před bitvou za spravedlnost dejte lidem najíst. Zapojte se do hry. Vyjděte do ulic a rozdávejte na veřejných prostranstvích koblihy, croissanty, preclíky a ke každému přikládejte svou vizitku. (Smyslem této šaškárny je vzbudit u lidí pocit, že patříte k nim, že jste jedním z davu. Zvýší to vaši popularitu a těch pár korun za žrádlo pro blbce se vám vyplatí.)
  7. Pasujte se do rolí svrchovaných spasitelů, vůdců a pastýřů poslušných ovcí, jež jsou vedeni nadpozemskou prozřetelností, kterou běžný smrtelník neobsáhne.
  8. Uspořadejte charitu a tombolu.
  9. Vymyslete si pseudonym, který dobře zní, udělte si z vyšší vůle tituly a řády, noste generálskou uniformu a naučte se divadelní dramatická gesta.
  10. Musíte u lidí vzbudit pocit, že Armagedon se blíží a přežijí pouze vyvolení, kteří budou zcela oddáni božským ideám Vůdce.
  11. Zavažte si lidi věčným slibem poslušnosti, posvátnou přísahou, aby za vás bojovali, až za hrob. Naoplátku jim slibte po smrti nebe a nějakou tu medaili za statečnost.
  12. Zavelte k útoku a sami se běžte schovat někam do bezpečí. Zatímco venku bude probíhat masakr, popíjejte v ústraní šampaňské, hrajte scrabble a tu a tam, přes veřejné amplióny, povzbuzuje dav k vyššímu úsilí, neboť konečné vítězství se blíží.
  13. Pro případ, že by vaše plány nevyšly, noste při sobě stále nabitý revolver a kapsli s kyanidem.
  14. Budete-li přesto dopadeni živí, zatloukejte, zatloukejte, zatloukejte a předstírejte ztrátu paměti.


Zdá se vám to přehnané? Ale ona je to bohužel realita. I takovou podobu má láska. Láska, která zabíjí milióny a milióny zmagořených lidí. A kvůli čemu? Kvůli nesmyslným ideologiím, které vymýšlejí vymaštění blázni, jen proto, aby si na úkor ostatních léčili svoje mindráky a měli se dobře.

Kolikrát jim ještě sedneme na lopatu, aby nás hodili do pece?

Autor Night King, 27.07.2019
Přečteno 589x
Tipy 3
Poslední tipující: Honzáles, Now
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Milý Night Kongu, shrnula bych to takto, pokud se ty osobně chceš stát diktátorem: urči přesněji a vědecky čísla příznivců. Pokud ti příznivci nejsou.: najdi si ženu. Pokud žena není, nevadí, můžeš psát. Ve své knihovničce jistě najdeš díla o holokaustu. Tak tě odhaduji. Nad těmi můžeš on:rozjímat a vést dále publikum vstříc: zřivé budoucnosti Ósvětla. Nebo se pletu? Pokud jen civíš na filmy typu Tatér z Osvětimi, promiň. Velká mýlka. Houby s octem:)

28.07.2019 23:53:03 | clafoutis

Důležitým faktem je opojení. Vůdci se opájí mocí a dav vírou v sílu kolektivu. Příliš se toho nemění, dej lidem chléb a hry anebo koblihu a předvolební sliby.

27.07.2019 04:17:22 | Now

nic z toho dělat nebudu... ale dobrý... tedy tu 14 jo :-)))

27.07.2019 01:36:49 | zelená víla

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí