Tátovo desatero rad

Tátovo desatero rad

Anotace: Pár drobných postřehů táty dvou svištů.

1) Ani pohled do 60cm hloubky z kraje postele dítěti nezabrání se do ní s chutí po hlavě vrhnout.

2) Povídání pohádek - jakmile s tím začnete, stanou se na tom děti doslova závislé. Obvykle na jedné konkrétní, kterou budou vyžadovat každý den, klidně měsíc a běda jak v ní něco změníte, abyste si ulevili od stereotypu.

3) I když je na poličce 15 věcí, z toho 10 barevných a zajímavě tvarovaných, dítě si vždycky vybere na hraní váš telefon, peněženku nebo klíče.

4) Pokud nechcete malovat půl bytu, nedávejte dětem čokoládu, obzvlášt' v létě.

5) Nikdy nenechávejte v počítači Flashku nebo kabel od čehokoliv. Ohnutý USB port pak vyřeší jen nová základní deska.

6) Jedete-li s dětmi autem a spěcháte, jed'te pomalu, jste-li nervózní, radši zastavte a zklidněte, kouknětě do mapy apod. Poblité auto vás zdrží daleko víc než pomalá jízda a ten smrádek vám taky nepřidá.

7) Na psech se dětem nejvíc líbí čumák, lhostejno, že zrovna cení zuby. Čím větší pes, tím lepší.

8) Bonbóny a lízátka sice dítě na pár minut zaměstnají, ale po nich následuje náhlý příval pohybové energie, kterému prostě nemůžete stačit.

9) Praní sice není zrovna chlapská záležitost, ale spoustu dětí zírání do pračky zabaví na desítky minut.

10) Vždycky koukejte, kam šlapete. Hračky jsou drahé a děti křehké - ani jednomu nechcete ublížit.

Autor Pelican, 18.04.2018
Přečteno 479x
Tipy 15
Poslední tipující: kamich, mirecek, hanele m., Frr, Lioness, Fany, Iva Husárková, Lighter, danaska
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

TO JE BRAVÚRNÍ HAHAHAÁÁ WAW ST

19.04.2018 23:14:49 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

:-) vtipné :-)!

19.04.2018 18:09:04 | Fany

Život je pro děti dobrodružství, pro dospělé trochu horor...:-)

18.04.2018 21:38:03 | Lighter

Zřejmě z tebe mluví vlastní zkušenost. Já už si tohle desatero ověřuji na vnoučatech. Ráda dávám ST

18.04.2018 21:27:27 | danaska

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí