Druhá světová

Druhá světová

Dnes jsem viděl na druhém programu dokumentární film o bitvě u Stalingradu.Těchto a i jiných podobných filmů jsem viděl již nespočet a vždy se u mě jakoby ozve slovanská krev.Kolikrát si říkám jak velký to byl psychopat(nebezpečný člověk) ten Hitler, kolik lidí kolem sebe zblbnul, kolik dalších psychopatických lidí získal pro svojí nacistickou a vražednou nauku.Himmler, Goebels a další mu ve vraždící mašinérii nadšeně pomáhali.Továrny na smrt, plynové komory, vraždění židů, slovanů, komunistů, ale i Němců, kteří byli proti nacismu, nemělo v dějinách lidstva obdoby.
A tak když se dívám na autentické válečné filmy a vidím ty ruské odhodlané tváře položit život za svůj národ, tak jim fandím a v duchu děkuji za to, že ty skopčáky hnali až do Berlína.
Pan Napoleon byl Hitlerovi vledasčem podobný.Chtěl dobít co největší území a tak si troufl i na velkou Rus.Jak dopad, to víme všichni.Stalin byl samosebou taky masový vrah, ale dnes chci spíše psát o lidech, o lidech obyčejných, o nevinných dětech a ženách, které přišli o své muže a hrozivě trpěli.

Když vidím jak rusové hnali nácky, jak je šikovně obklíčili u Stalingradu, aby je následně poučili, že přepadávání a vyvražďování civilního obyvatelstva(operace Barbarossa)se nedělá, tak jim u televize fandím a to od srdce.Nacisti nakonec dojeli na svou bezmezně sebevědomou náturu.Prý Nadlidi!
A tak si říkám, co nás ještě od Němců čeká?Možná se ještě budeme hodně divit k čemu ještě od nich dojde.Zatím se k nám oficielně vozí jídlo druhé kategorie, a to již hodně dlouho!, nejsme již podle nich tak nějak už teď podlidi?

Kdyby došlo k nejhoršímu, tedy k válce, a musel bych se rozhodnout na jakou stranu se musím dát, tak otevřeně říkám, že na stranu Slovanů.Kdyby nebylo Rusů a jejich pevného odhodlání totálně zlikvidovat nacismus, tak by to pro nás Slovany dopadlo jistě Tragicky.Ať si nikdo nedělá iluze, že by se s náma germán nějak mazal.
Heydrich o nás říkal, že Češi jsou smějící se bestie a to hovoří za vše.Je také pravda, že vstupem američanů do bojů se konec války urychlil, ale i kdyby se do bojů američané nepustili, tak by ty nácky Rusové dříve či později také rozemleli.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 11.03.2019
Přečteno 506x
Tipy 2
Poslední tipující: Martin_Beneš, Květka Š.
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Srovnávat éru Napoleona Bonaparte a Adolfa Hitlera je dost odvaha. Jen válka je vždy stejná. Bezohledný boj mocných, pomocí špalírů označených nálepkou kanonenfutter.
Jedno je jistě, Napoleona nezajímala jediná píď ruské země, stačilo, aby car Mikuláš I. přijatý a domluvený status quo respektoval (blokace Angie, úloha Rakouska, eliminace Pruska). To, že Napoleon počítal s uloupenými poklady, rozuměj drancování vojsky, je součást každé nastalé války.
Nenasazujme si růžové brýle. Odhodlání každé armády ověnčené národním odhodláním a vlastenectvím, je vždy notně podpořeno tu oddíly , ČEKY, NKVD, tam třeba oddíly SS, a jinde trestními oddíly všech barev a vlajek.

14.03.2019 08:58:36 | Lesan

Pro Napoleona, stejně jako pro Hitlera, neměl lidský život žádnou cenu.Oba obětovali nemalých lidských životů ve prospěch svých vojenských strategiích.Oba tedy posílali na jistou smrt své vojáky, a to bylo společné pro oba diktátory.
To, že nakonec dostali na prdel(i díky ruské zimě), no, co na to říci, snad jen
kdo co zaseje to i sklidí.

16.03.2019 15:11:07 | Jeněcovevzduchukrásného

No jo, no, vono už je tak nějak jedno kdo začne první, v každém případě by se jistě použily jaderné zbraně:-(.Jak říkáš, těch psychopatů ve vysokých funkcích je hromada.Co se týče Německa, tak od nich v našich médiích žádné správy.No, ale klid tam zdaleka není.V Německu začíná být společnost rozdělena a to není nic dobrého.Po první světové válce byli lidé přesvědčeni, že další už nebude.
A ejhle, uteklo pouhých dvacet let a přišla další a to daleko horší:-(.Lidi jsou prostě nepoučitelní.

12.03.2019 17:31:53 | Jeněcovevzduchukrásného

Světová politika je dnes opět plná všelijakých psychopatů, což také vnímám jako poměrně rizikovou situaci. Zrovna v Německu bych je ale nyní nehledal, to naopak považuju spíš za silný stabilizační faktor v současném rozjitřeném světě. Pokud se historie občas opakuje, tak je to zpravidla s nově rozdanými kartami, a bránit se má smysl před aktuálně rostoucími hrozbami a ne před těmi, co už byly a slouží tak mnohdy jen k odvádění pozornosti. Eskalace konfliktů ve světě se podle mne nyní nerozdmýchává zrovna z Německa, nezodpovědní hazardní hráči jsou i pokud jde o Evropu myslím někde úplně jinde...

12.03.2019 11:16:03 | Amonasr

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí