Proč jsou židé považováni za ,,špatné''lidi???

Proč jsou židé považováni za ,,špatné''lidi???

Anotace: Byli trestáni za to, jací jsou a to i přesto, že jsou to obyčejní lidé jako my. Jen věří v něco jiného... Tak co je na tom tak špatné...?

Sbírka: O ČEM JE ŽIVOT?

Židovství za 2.světové války.
Asi každý z nás zná muže, který miloval chlapce se světlými vlasy a modrými oči. A to i přesto, že on sám měl vlasy i oči tmavé barvy. Ano... Je to Adolf Hittler. Muž, kvůli kterému tisíce židů skončilo v koncentračních táborech. Tisíce z nich byli zabiti ( a to i přesto, že většina z nich v životě neublížila ani mouše) a další tisíce lidí si do svého (snad lepšího) dalšího života ponesou až do smrti psychycká i fyzická traumata a hlavně vzpomínky na tohoto krutého nemilosrdného muže.

Od roku 1946 po součastnost
Většina židů byla ještě ve 20. letech vychovávána s větou:,,Jsi žid, ale nikde to neříkej''. Ano. Židé byli terorizováni ještě mnoho let po druhé světové válce. Ale proč? Vždyt to jsou lidé jako my. Tak proč je trestat za to, že věří něčemu jinému, než my ostatní. Nevyznávají křestanství ani nejsou nevěřící. Mají svoje svátky a svoje náboženství.
Židé vlastně musí být velmi silní. Vědí, že pokud budou židé, tak je budou všichni trestat a většina národa je bude odsuzovat. Ale za co??? Za to, že věří a že se nevzdávají? To je přeci nesmysl. Trestat někoho jen proto, že věří.
Autor ona ..., 10.08.2007
Přečteno 858x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nejsou snad židé také lidé?
Asi ti, kdo je nenávidí mají nějaký komplex méněcennosti, či něco podobného. ;)

29.09.2007 01:23:00 | Dao de

Jsem ráda, že se někdo vyjádřil i k tomuto tématu...Myslím, že číslo židovských obětí ve 2. světové válce se vyšplhalo až na 6 milionů lidí. To se dá téměř poměřit s celou naší republikou. Je to strašlivé...jestli se nějak dá přiblížit peklo, tak asi takhle. Dík za tvojí úvahu. Je důležité si to připomínat a uvědomovat. Nejhorší je, když to lidé popírají nebo tomu nechtějí věřit.

21.08.2007 20:55:00 | Queenofcranberries

Myslím že když nedělají nic zlého tak že je odporné je odsuzovat.... jen pro jiný názor

19.08.2007 18:42:00 | TerA

také doufám a držím jim pěstičky

10.08.2007 15:38:00 | ona ...

Židé byli považováni často za zručné obchodníky a mnohdy také označováni za lichváře a zloděje. To jim na pověsti moc neprospělo. Každopádně se ani nedivím, že se v současné době snaží tak vehementně chránit svou znovu nabytou svobodu. A vlastně jim docela držím pěsti.

Jako křesťan jim fandím! Máš docela pravdu v tom svém článku. Doufám, že najdou svou svobodu a štěstí.

S požehnáním

10.08.2007 12:53:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí