Hledání

Hledání

Anotace: Vzal jsem papír a psal...

Tak nevím, co lidé prožívají. Ale asi se nemají moc dobře. A ono to vlastně ani nejde. Kdyby se měli všichni dobře, tak by, myšleno na dnešní dobu, nebylo něco v pořádku..To by se muselo stát, že by nebyly nemoci, hlad a hlavně hřích, který vlastně způsobil, že na svět přišla bolest a trápení. Mluvím o našem hříchu. Vidím kolem sebe hodně utrpení. Ale také lásky. Ta je hodně nestabilní.
Nakonec, co je láska ? Opravdová láska, ta největší, nejlepší, nesobecká, stabilní, je láska Boží. Budu citovat z Bible: "Láska je trpělivá, laskavá, nezávidí, láska se nevychloubá a není domýšlivá.Láska nejedná nečestně, nehledá svůj prospěch, nedá se vydráždit, nepočítá křivdy. Nemá radost ze špatnosti, ale vždycky se raduje z pravdy. Ať se děje cokoliv, láska vydrží, láska věří,láska má naději, láska vytrvá. Láska nikdy nezanikne".
A takovou lásku nám prý nabízí Bůh. Takhle nás má prý On rád. Tak tomu rozumím, i když ta citace je v jiném kontextu. Já tomu věřím. Ale naneštěstí ne celým srdcem. Ale chci tomu věřit. Ano, naděje, ta umírá poslední.
Autor Šantir, 10.11.2006
Přečteno 579x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Ahoj. Nad týmto dielkom si ma prinútil zamyslieť sa. Je to jedna z najčastejších otázok dnešného sveta - Má nás Boh vôbec rád, keď dopúšťa toľko nešťastí, hlad, nespravodlivosť? Blabla. A odpoveď mnohých ľudí - Má nás rád, preto nám dal slobodnú vôľu, my sa robíme nešťastnými. No neviem.
Ale aj ja verím,... aj keď nie celým srdcom.
Veľmi sa mi páčia Tvoje dielka s tematikou "Boha".

09.09.2008 20:23:00 | Seychelly

V Boha nevěřím.Snad něco dohlíží nad našimi životy ale jestli je to Bůh?těžko říct.vždyt i Bůh se dá těžce definovat..možná zabírám místo na katolické škole věřícím(paradoxně mě ta škola obrátila absolutně proti křestanství)..možná.stejně tk podle mýho existuje Bůh.estli se mýlím,budiž to můj hřích..ale je krásný v něco věřit.občas nic inýho nezbývá..

06.07.2007 19:50:00 | shaakti

Omlovám se za překlepy, jsem unaven a nepozorný...
Snad vynahradí to obsah, né forma podání.

18.11.2006 00:43:00 | RešHeNúnHe

Nemohu nesohlasit s definicí lásky.
Ve tvé cíře pokulháváš právě slovem "prý".
Když se zaměříš na energii, která dovedla tě ke slovíčku "prý", nalezneš tak lásku Boha a "prý" přestane existovat.
V úctě soběrovným klaním se Bohu před Bohem, Stvořitelem Vznešeným.
Nechť Světlo posiluje duši tvou příteli :)

18.11.2006 00:42:00 | RešHeNúnHe

Sám na sobě začínám zjišťovat, že oddávat se Boží lásce je prostě úžasné. Egoismus a vlastní přání se rozplývají. Člověk začíná více myslet na druhé než na sebe. Je to prostě skvělé. Hřích je samozřejmě to, co člověku v oné lásce brání. Ale jsem rád, že existují lidé jako ty. Že se člověk snaží, i když mu to třeba nedje, pochopit Boží lásku a odevzdat se jí.

S požehnáním

14.11.2006 10:22:00 | Hippy

Definice lásky se mi hrozně líbila! A částečně souhlasím s tím, co říkáš. Ale jen částečně.

12.11.2006 12:25:00 | Karlička

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí