Před dny spravedlivými.

Před dny spravedlivými.

Anotace: Kde se vzal, tu se vzal... "člověk".

Člověk, který pomocí své mysli vynalezl peníze.
Člověk byl stvořen Stvořitelem, jež poskytl mu stvořením i zemi a tu mu daroval.
V sobě vytvořil zemi a v sobě stvořil člověka.
Člověk, jež se chopil myšlenky peněz ji realizoval a začal rozdělovat na chudé a bohaté.
Ti co nejvíce v systému se povýšili, vzali mi dar Boha tím, že pronajímají mi co patří mi.
Přivlastnili si.
Rád bych vážil si darů Boha, a rád bych pěstoval si jídlo, namísto toho, jež kupuji a platím.
Vydělávám na své živobytí... Vydělávám na ty, jež mi pronajímají dar Boha.
Když kupuji jídlo, dávám jim peníze.
když bydlím, dávám jim peníze.
Když pracuji, dávám jim peníze z peněz vydělaných rukama... Né že bych dal, ale berou si!
Né že bych nedal, ale zvolil bych.
Není kam utéci.
Systém mi brání svými zákony, svými pravidly.
Odmítá mi dát to, co mi náleží.
Nejenom já to vnímám.
tohle nejsem já nýbrž my.
My křičí k Bohu.
Bůh slyší...
Čas je stnoven.
Autor RešHeNúnHe, 18.11.2006
Přečteno 498x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:) S tím co jsi napsal nyní mohu souhlasit a velmi to zní povzbudivě. Také věřím tomu, že řídí tento svět On, a že i vláda Satanova je podmaněna Stvořiteli jako služba, neboť i Ďábel sám podléha Stvořitelově moci. Věřím tomu, že bez negace by pozitivity nebylo... Jak bylo by možno rozdělit ji? k tomu si zase uvědomuji že negace a pozitivita vlastně ani neexistuje, a že to co jest míněno těmito termíny je vlastně jen vynaloženou sílou třeba naší lidské mysli, citu a konu. Nikterak bych tvůrčí energii netřídil do těchto kritérií, neboť si ji uvědomuji jako jsoucí universalitu.
když jsem hovořil o psu a jeho harmonickému vjemu a cítění Boha, neřekl jsem tím, že by byl postaven nad člověka. Mínil jsem tím to, že příroda přirozeně Boha uctívá a klaní se Stvořiteli, což u lidí až tak přirozené není v této přirozenosti celého universa. Snad za to může to ego v lidech, snad ta víra v přílišná dogmata... Nevím. Vnímám a cítím to, že můj pes by mne o lásce k Bohu mohl mnohému učit, že stromy v lese by mne o lásce k Bohu mohly mnohému učit; a tak samo by mne mohly učit o lásce Boha k lidem a k celému univerzu. Lásku zase vnímám jako nejvyšší tvořivou energii v tomto známém i neznámém vesmíru.
pověz po pravdě... Tebe nermoutí ta lhostejnost lidí když koukneš z okna ven (bydlíš li někde v zacivilisovaném prostoru)? Upřímně se také odevzdávám zcela Bohu a nechávám se vésti a tak se nad systémem povznáším a stejně tak mne systém dokáže zase rázem srazit k zemi a ušlapat. jsem materiálně chudým člověkem za což se nestydím, jsem rád za bohatství jež nosím ve své duši, jímž by jistě mohlo býti poznání, láska, ctnost, šlechetnost, vznešenost... Ta přirozená dokonalost s níž mne Stvořitel stvořil procesem stvoření ve všech úrovních mého bytí (duch, duše, tělo). Tuto dokonalost však zase popírá nynější systém věcí v době v níž žijeme. Vnímám věk vodnáře jako úžasnou etapu lidské civilizace ve smyslu evoluce k vyššímu vědomí v lidech, což by jistě mohlo znamenat že by se lidé vrátili i k harmonickému soužití s přírodou, naší Matkou živitelkou Zemí. Ale na druhou stranu zase je v energii této civilizace cítit to, že materialismus v lidech se jen tak nevzdá svého materiálního bohatství a rozvoje moderní technologie, zvláště pak ne ti, kteří sedí u moci a povyšují se nad obyčejné lidi.
Neváhal bych ani moment a moderní způsob života bych vyměnil za harmonický život s přírodou. také na televizi nekoukám a ani mobil nemám. Počítač a internet je jedinným zdrojem komunikace a duchovního rozvíjení co v podstatě jakože mám. Raději si přečtu nějakou knihu a ještě raději se projdu přírodou a nebo si zamedituji :)
Je pravděpodobné, že jsi mi předešlým příspěvkem chtěl sdělit něco jiného, než co jsem vnímal, ale nechme to tak... Cítíš-li však potřebu se vyjádřit jakkoliv dál, budu jedině rád a potěšen.

21.11.2006 15:09:00 | RešHeNúnHe

pokračování...

New Age? :D Co pod tímto bych měl si představovat příteli? Možná, možná... Ale ne, sám se nezařazuji do nikterých kritérií či skupin lidského vjemu a cítění. Snažím se prostoupit tou dogmatickou mlhou myšlení a spojit se tak se svým autentickým já s nímž se chci sžít na věčnost celou... Dospět zcela ke své přirozenosti z níž pocházíme, jíž jsme tvořeni ;)
Potěchou mi bylo číst tvůj příspěvek...
Světlo a doprovod andělů ti přeji, nechť provázejí tě na cestě tvé příteli.

21.11.2006 15:09:00 | RešHeNúnHe

Myslím, že patříš k proudu lidí, kteří se hlásí k New Age nebo něco takového. Mícháš tady dohromady spousty věcí, které k sobě vůbec nepatří:-))) Když např. mluvíš o Písmu, je tam také řečeno, že člověk je stvořený k obrazu Božímu a že dostal zemi jako věno, aby se o ni staral. Je tam také řečeno, že je postavený nejvýše. Ty mluvíš, že pes (nebo obecně zvíře) je na stejné úrovni jako člověk. S tím zase nemohou souhlasit já:-)) Klidně bych se vrátil do doby kamenné. V této době mě nic neváže. Důvěřuji Bohu a byl bych rád, kdybych se mohl vrátit zpět. Na televizi se nedívám, moderní prostředky s výjimkou mobilu neužívám:-) Já důvěřuji Bohu. Věřím, že tuto planetu řídí on. A přesto že si myslím, že to spěje k záhubě, věřím, že je to jeho plán. On nás vede, on to tak chce. A proto je to správné! Ať si říkáš, co chceš:-) Bůh to má všechno pod kontrolou. Systém není dokonalý, dochází k němu vždycky. Když už mluvíš o minulosti, je to úplně to samé. I v kmenech doby kamenné byli někteří, např. náčelníci, postaveni výše než jiní. Akorát to nebylo tak markantní, protože neměli k dispozici tolik materiálních prostředků jako my. Všechny doby jsou stejné, protože jsou v nich jedni a ti samí lidé. Vždycky budou krutovládci a utlačovaní, spravedliví a nespravedliví. je proti tomu nutné bojovat a svým příkladem ukazovat, že je to špatné. Ale nic víc. Bůh už zařídí zbytek

S požehnáním

21.11.2006 13:38:00 | Hippy

http://rehnuh.blog.cz/0611/vzajemna-pomoc-a-dikuvzdani-
uvedomeni-si-rozdilu-okultismu-a-magie
Toto je odkaz, na nějž se nedostaneš, když jej to nevypsalo celý...
Budeš-li však sám chtít, nikterak tě nehodlám nutit, je to k ničemu ;)

20.11.2006 15:13:00 | RešHeNúnHe

Co se týče vykořisťování afričanů, a netýká se to jen afričanů... Tak to zvládají ti lidé, o nichž hovoříš, jako o lidech s vynikajícími politickými ambicemi.

20.11.2006 15:03:00 | RešHeNúnHe

Příteli, když nemluvíš sám o povyšování, pak tvá slova ale vyjadřují nespravedlnost o povyšování druhých nad jedněmi. Když pravíš že s tím nesouhlasíš, pak text co píšeš praví o ospravedlnění tohoto povyšování... Tvrdíš, že takto to má být.
Já bych spíše jen řekl, že se bojíš opustit věci jež tě oblkopují. Dokázal bys opustit tuto jakože moderněupadlou dobu a vrátit se do doby kamené? Copak v ní lidé Boha milovali méně? Ba naopak si svou Božskou přirozenost mnohem lépe uvědomovali a cítili ji, stačí když se koukneš na psa a jak jedná. Lásku, jako energii Boha, vnímá daleko čistěji než ty jako člověk, než já jako člověk!!! A proč by tedy měl být podřadnějším druhem? Jen proto že si nevymyslil tolik dogmatických lží, nebo snad jen proto, že o lásce nehovoří, ale že ji cítí?
Zamysleme se nad tím...
Ne, nesouhlasím s tebou příteli... Nemohu. když pravíš: "A je to správné.", protože všude vidět jest že není a že moderní svět se vzdálil velmi svými dogmaty od prvotní ideje stvořené svobody a nezávislosti. Až se stane to, že truhlář v nábytkárně dostane 50 000 za svou práci vykonanou rukama; a jeho nadřízený co sedí v pohodlí a uděluje práci, shání práci a vesměs jen buzeruje bude mít těch 15 000, pak bych v tom jistou spravedlnost viděl.
Příteli, copak to je politika v dnešním systému? To vážně věříš tomu, že by nějak záleželo na tom kdo vyhraje ve volbách? Světové finance jim ani nepatří a sami se stali poslušnými loutkami. Ať dosadíme kohokoliv do hlavních míst vlády, nic se nezmění a všechno bude mít stejný tok peněz tam, kam teče nyní... To neovlivníme a to je nespravedlnost. Konec tomuto se však blíží, klidně se začti do svatého písma a nalezneš má slova za texty ukrytá...
Vážně také nemohu uvěřit tomu, že by člověk bez vzdělání (jímž jsem), který se neuchyluje a neopírá o žádnou náboženskou světovládu či sektu (což jsem) nemohl znát pravdu o stvoření a záměrech Stvořitele. Vážně nemohu uvěřit tomu, že ten kdo se opírá a naboženské světolády a sekty by skutečně prostoupil do tajů esoterie satých písem a správně je "vnímal". VÝJIMKY jsou skutečností.
Upřímně ti říkám, že jsem proti tomuto systému věcí a již jen čekám na ten jejich sebedestruktivní výpad. Systém tady sedí na trůnu jako velmi nekvalitní a zaslepený faraón, a pravý Král se vrací ke své vládě.
Budiž pozdraveno Světlo Stovřitele uvědomováním si jej a naslouchání Jeho hlasu.
Požehnání není slovo požehnat. Požehnání je například spojení slov: "Krásný to vesmír, krásný to Bůh.
S pozdravem a hořkostí příteli...
Koukni zde máš-li chuť a vůli:
http://rehnuh.blog.cz/0611/hovorici-vedomi-i
http://rehnuh.blog.cz/0611/hovorici-vedomi-ii
http://rehnuh.blog.cz/0611/skola-a-system
http://rehnuh.blog.cz/0611/vzajemna-pomoc-a-dikuvzdani-uvedomeni-si-rozdilu-okultismu-a-magie
http://rehnuh.blog.cz/0611/co-je-to-vzdelanost-a-vyspelost
Doporučil bych vícero informací ze svého našeho blogu, ale to již závisí teď na tobě samém, jak k ke všemu přistoupíš.

20.11.2006 14:57:00 | RešHeNúnHe

Nemluvím o povyšování se. Neříkám, že jeden člověk má být vyvýšený nad druhého. Ale jestliže má někdo vynikající politické schopnosti, pak je politikem! Někdo jiný tohle třeba neumí, ale zase dokáže opravovat auta. Tihle dva lidé jsou si rovni, ale přesto....Jeden dostává plat 50 000 a druhý 15 000. A je to správné! Odtud pak vzniká ona sociální nerovnost. Nemyslím si, že by na tom bylo něco špatného. Bůh nás stvořil rovnocenné, ale i tak má každý z nás jiné schopnosti a dovednosti. Toť vše. Samozřejmě nesouhlasím s vykořisťování Afričanů, jak se to dnes děje, ale to už je zase jiná otázka.

S požehnáním

20.11.2006 13:28:00 | Hippy

příteli, nesmírně si vážím tvé reakce s níž souhlasím...
když bylo psáno darujte se, nebylo řečeno myslete a říkejte, nýbrž vnímejte a pociťujte :)
Světlo tobě bojovníku, příteli

19.11.2006 21:10:00 | RešHeNúnHe

Hippy:
Přesně to kde v bibli je zmíněno o shromáždění člověku všeho bohatství světa a o městě z tohoto bohatství k užitku všem...
Jistě že jest to o tom, že když dnes bojují o ropu a zabíjejí kvůli tomu všechny kdož se brání, pak je to správné zákonem. Američané nazívají teroristy i duchovní lidi bojujíce za víru v Boha která je absolutně neomylná. Smrt příjímám, je to přeci taková přirozenost :D týkající se pouze fyzického těla když se člověk chová jak se chová přirozenost... pocitově jednat a reagovat. Třeba lze i unikat do světa energie za vším stvořením i v životě, a my si myslíme že sníme ;) Občas řekneme Astrálně cestujeme...
Jistě že jsem tím myslil řád, ale ne řád systému tvůrčí mysli z rozumu.
Kokněme do Afriky, relativně nejbohatší zemi na nerostné bohatství v diamantech. Jenže proč patří američanům a ne afričanům aby si vytvořili školský systém, ekonomiku, potravní řetězec, zlepšili komunikaci??? Kdepak vnímáš spravedlnost v zacházení těch co mají v moci světové finanství?
Anarcie vzniká tam kde se systém sám ničí, avšak ničí i ostatní na této planetě.
Mohlo by se hovořit o globálním oteplování... třeba také o tom, že by zemi měli osídli ve věku vodnáře vnímavější duše do lidských tvorů. Je možné vše a pravdou je, že o tom můžeme polemizovat donekonečna... Pravda však leží ukryta u Boha jak se říká ;)ale nejde cítit??? Vnímat???

19.11.2006 19:53:00 | RešHeNúnHe

Trochu nevím, jestli to správně chápu. Ale co bys vlatně chtěl?!? Bůh stvořil zemi a stvořil i člověka. Ježíš v Písmu říká:"Dávejte císaři, co je císařovo a Bohu, co patří Bohu." Tím jasně demonstruje, že pořádek a zákon musí být. Z tvých slov ovšem vyplývá, že jsi jaksi proti systému i proti obchodu a ekonomice. To dost dobře nechápu. To chceš, aby tady byla anarchie? Napiš, cos tím myslel.

S požehnáním

19.11.2006 16:04:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí