ŽIVOTNÍ ...

ŽIVOTNÍ ...

Anotace: -

Začnu od počátku SNY:

Zdál se mi sen o chystané svatbě, můj bratr Emad + muž jehož příjmení začínalo na Ch.? mi šli za svědky. Vycházela jsem z domu prababičky "Putyrkové" a ženich šel za mnou. Před vrátkami bylo uhlí a stará bota. Budoucí muž na ní šlápl a já jsem mu řekla, že se musí otřít boty, pak celý vlezl do kanálku a v autě se z něho začala sypat špína. Řídil neznámý můž Ch... a Emad seděl na místě spolujezdce. Pak vylítla Věra Martynková a smála se mi a s ní i hlas Jitky a hlas Blanky: "Nikdy nebude bohatá, mohla si vzít nejbohatšího sheika!"

 

Další sen byl o místu opět u "staré Putyrki", Jano Martynek starší něco ukládal při stodole. Já jsem mu pomáhala s úklidem. Pak mi někdo z domu (Marcelka? teta Lída?) půjčil 2 matrace. V tom vyletěla Věra, že: "kurva, proč mi něco dávají!". Pak jsem přes vrátka vešla do zahrady babičky Andělové. Jano starší Martynek šel se mnou. Čistila jsem strejdovi Lojzovi auto od listí, ale Jano ve světlech našel zrní. Hrst jej vzal do kapsy, ukradl je. Já jsem vyšla z garáže na zahradu, vzala jsem hlínu a dosypala k plotu, ale ne ke stožárku. Babička Andělová mi ukázala na Jana a Věru Martynkovy.

 

Sen o místu, kde mi jeden muž, který vládl čarodějnicím, dal za úkol jít ven do parku, s někým mít vztah a dostat dárek. Vyšla jsem ulicí nahoru a uviděla dva policisty, šli po ulici za parkem s kašnou  naproti cca 3-4 Rómům. Policisté šli nahoru a Rómové dolů, já se zatím točila kolem kašny. Jedna dívka ze skupinky Rómů mě uviděla a přišla za mnou ke kašně. Pak mi dala pusu a 3 dřívka + 2 dary (píšťalu a vařečku), ale musela jsem udělat 3 kotrmelce. Přišla jsem k "šéfovi - mužovi bandy" a on, že nemám dary, ale já je měla. Zahvízdala jsem slabě a pak vařečkou zamkla jeho ústa. Protože mé přání bylo, že když tolik ubližuje lidem, v příštím životě se narodí jako muslimská žena s búrkou na hlavě.

 

Zdál se mi sen o cestě za potokem, zdálo se mi, že mě balil Medveděv. V místech, kde kdysi byla "badžurka", jel na koni Václav Klaus starší i s manželkou. Že si u nás postavili rezidenci na Piprečce, a když si nevezmu Medveděva, tak nechají celé lesy a louky zastavět.

 

Sen o nacistech, chodila jsem s nimi místnostmi a pak do konferenčního sálu, kde první dvě lavice byly zaplněny skoro zcela, třetí řada byla prázdná, ve čtvrté řadě byla vizitka HIMLER a v páté lavici seděl TOM CRUISE.

 

Zdál se mi sen o čarodějovi na Písečné. Šla jsem kolem potoka s nějakými lidmi a potom jsem přešla přes potok směrem k Piprečce. Byl tam "muž" měl uvázané 3 psy na vodítku. Vedle psů stála Květuše mladší. Jeden pes se odvázal a já jsem ho chtěla zabít, bodala jsem do něj, ale nešlo mu vzít život. Přiběhl otec "ANTON-EGO" Antonín a řekl, že takhle se s ďáblem nebojuje. Pak za ním taky celá vystrašená doběhla teta Jarmila.

 

Sen o  cestě v nějaké cití zemi. Šla jsem na hlídala Květuši mladší, aby neskončila v bordelu (veřejném domě), pak jsem šla ulicí dál a vystrašený otec mě zahnal do restaurace, kde z druhé strany byl byt. Dívala jsem se ven, vyjížděly právě 3 kamióny se žluto-červenou či zluto-černou SPZ. Jednomu řidiči spadl kšilt, proto jsem vyběhla ven a podala mu jej. Otce to velmi pobouřilo. Potom m vtáhl zpět do domu. Pod oknem na ulici přešel něko jako "Herkules Poirot" a já mu hodila knihu. Vzal ji a podal tu knihu malé dívce, jež šla po ulici s maminkou. Dívka šla přímo a Herkules s Lady šli do prava. Možná protože kamióny jely vlevo.

 

 

A PAK UŽ SNĚNÍ NECH MÁ DCERO, VEZMI POČÍTADLO A HLEĎ A DRŽ PÁDLO:

 

Zbavit se krys:

Rodena je důležitá součást státu,

proto nechápu výměnu, směnu partnerů.

Říkám Ti, že netoleruji nevěru

ani výchylky dvou tátů.

 

1) STÁT jako "zaměstnavatel" i "zaměstnanec"

A) STÁTNÍ ÚŘADY, FIRMA A = zaměstanavetel, OSVČ

B) FIRMA B jako "zaměstnavatel" i "zaměstnanec"

C) FIRMA C "nezaměstnaní, nelegálně pracující, "děti", "důchodci""

 

Firma A a B a Státní úřady platí daně Státu.

Stát vydává ze státního rozpočtu na Státní úřady a Firmu C.

 

Firma C za podporu v nezaměstnanosti budou povinně uklizet lesy a města.

Firma B pokud bude před krachem, száz zaměstnavateli i zaměstnancům nabídne neatraktivní půdu, kterou budou obdělávat, případně odstraní stavby, zamoření a půda se stane jejich hlavním živitelem.

Úřady a Státní podniky tabulkově se omezí a vyčlení výše příjmů, zpřísní se kontrola dodržování výplat (mezd) a zpřísní se tresty pro lobby a rodinné kšefty a "já na bráchu, brácha na mě".

OSVČ (osoba samostatně výdělečně činná) u ní se posoudí dle konkrétní situace jaké se má zvolit řešení.

 

 

 

 

 

 
Autor Inge, 06.12.2011
Přečteno 553x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí