NEŽÁDOUCÍ ÚČINEK

NEŽÁDOUCÍ ÚČINEK

 

Navrhuji

aby výskumníci

vyskoumali

pilulky

 

nejen na hlavu ale na fšechno

 

u kterých by si

každý

jedinec

moch

 

vybrat

jaký nežádoucí

účinek

požaduje

 

su v úžasu

s příbalových

letáků

příklat:

 

nespavost – ospalost

sucho – zvýšené pocení

snížené libido – abnormální orgasmus

nechutenství – zvýšení chutě k jídlu

 

na mě dycky

vyjde

účinek

nežádoucí nežádoucí

 

napříklat

nechutenství

bych brala

fšema deseti

 

děkuji za pozornoST (návot na tipování)

 

PÉES (to není pes)

autorka najíždí na antidepresiva a psané halucinace (jež sou zpravidla známkou poruchy duševního stavu) sou f tomto případě POUZE jedním z možných vedlejších nežádoucích účinků!!!

 

Autor Iva Husárková, 05.09.2017
Přečteno 870x
Tipy 35
Poslední tipující: BArBArKO, Protos1182, Vivien, Špáďa, Jeněcovevzduchukrásného, Django, Móny, piťura, zelená víla, Slow Little Boy, ...
ikonkaKomentáře (37)
ikonkaKomentujících (14)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Z hřímalových letáků
stojím vždycky v haptáku.
Hned jak pozřu pilulek,
štípnu se radš do kulek.

12.11.2017 07:57:41 | Špáďa

he hahááá kulek nemaje můžu jít do háje ale už sem to vyřešila chemii odložila páč za dva měsíce sem nabrala pět kil (ani si nepřej vědít jak sem kurvov /czenzurováno/) zdravá mysl zdravé tělo teť má cesta můj cíl ach Špáďo mý já Tě má rádo děkuji pěkně :-))

12.11.2017 11:38:55 | Iva Husárková

ve Tvém stole
ve vyhřátém šuplíku
ustlal jsem si na odličovacích tampónech
(ten pod hlavou jsem si načechral)

a zobnul jsem si s Tebou
je to fajn...
:-) P.

22.09.2017 15:14:02 | piťura

jeežiš to je krásný děkuju za nádherný komentář Péťo OOO***)))

24.09.2017 04:37:13 | Iva Husárková

:-)

17.09.2017 02:12:22 | zelená víla

:-))

19.09.2017 05:41:35 | Iva Husárková

f tomto případě jsou vedlejší účinky žádoucí-vždyť se zeptej té nejrozumnější z miciuk - Mi-učky, ona to potvrdí - pochvalně Ti oblízne dušičku***:-D* ST* :-))***

10.09.2017 19:23:53 | Frr

máš pravdu Frráčku fčera to Sesa zase udělala čistila jsem si v koupelně zuby a ona počkala až se budu dívat pak zvedla nožku a počůrala deku no věděla že je to špatné utekla se schovat do přepravky a preventivně syčela jako deset čertů díky tomu že sem utlumená strčila sem hlavu do přepravky a tiše na ni mluvila byla z toho baf a fungovalo to děkuji moc :-))

11.09.2017 06:21:03 | Iva Husárková

Mám ve svém báru, dvacet titulů krabiček.
Zacházím s nimi, jako s lidmi
Vím, na které se mohu vysrat
a bez kterých se mohu posrat

10.09.2017 16:36:14 | VEDz RVAHEs

he hahááá děkuju za skvělý a moudrý komentář :-))

11.09.2017 06:16:23 | Iva Husárková

Vyser se na prášky !!!Dáš to i bez nich.

10.09.2017 15:13:49 | Íá

bohužel teď už nedám nechci si omotat šňůru kolem krku a oběsit se ještě není můj čas a nechci nikoho zabít jsem slabá a potřebuju pomoc jsem soudná nezříkám se jí vím že funguje děkuju Iá až se zklidní okolnosti jejichž tlak mě drtí až najdu východisko a zklidním svoji mysl prášky odložím :-))

11.09.2017 06:15:16 | Iva Husárková

...když jsem si ten leták jednou přečetl, tak jsem se taky nestačil divit...:-)

07.09.2017 16:13:34 | Jort

děkuju Jorti sem přemýšlela jak už bereš víc prášků na různý věci každý maj vedlejšáky bijou se navzájem a nakonec zvítězí silnější což v důsledku může být ku prospěchu akorát vůbec netuším komu :-))

08.09.2017 05:38:22 | Iva Husárková

já dostala po přečtení zvýšenou chuť k jídlu... :)

06.09.2017 07:47:32 | Philogyny1

he hahááá děkuji Svatko :-))

06.09.2017 11:36:55 | Iva Husárková

Ano, máš úplnou pravdu. Je to ale všude stejné. Ve škole nás profesor Jabůrek učil, že dusíkatá hnojiva jsou bílá jedině Bílá, ale mohou být však hnědá až černá. Možná někteří jeho žáci píši takové letáky. Jinak dilo velice povedené.

06.09.2017 06:14:14 | Jan Urban

o Janíčku vážně se Ti to líbí? Jabůrek byl super on je to takový výkřik Frráček by asi řek výstřik ale je lepčí to f sobě nedržet děkuji mnohokrát :-))

06.09.2017 06:47:27 | Iva Husárková

Tož ať se ti lehce spí. Zkus meduňku a běh za úplňku.

05.09.2017 20:18:34 | MARKO

meduňku mám ráda Marko děkuji a teď ráno už je tma když odcházím z domu jsem chvíli postála a dívala se na měsíc jak září jako veliké rybí oko zdálo se mi že pluje po obloze že mě k sobě přitahuje a cítila jsem klid :-))

06.09.2017 05:56:25 | Iva Husárková

Tak teď jsi si dokonale odpověděla Gdo zabije Husárkovou...já to nebudu, já Tě hladím...vlastně zchladím...a zabírá to na 100% mám i živoucí důkaz nepřestávajících chtronických bolestí hlavy....a teď je dávno bez antidepresiv..Ivi pls,pls nejez to svinstvo, rači tam s nama vlez;)

05.09.2017 16:19:55 | Malá mořská víla

jako do vody jako studený brrr Gábi měj slitování několikrát jsem zkoušela se otužovat ve sprše a bylo to straaašný na to fakt nemám tedy momentálně nemám ale mám pocit že se transformuju třeba ze mě bude housenka anebo se začnu víc hejbat což už asi dvacet let úspěšně sabotuju ale moc hesky se na Tebe kouká když běžíš plaveš mám s toho dobrej pocit děkuju za Tvoji trpělivost :-))

06.09.2017 06:00:15 | Iva Husárková

je to účinnější než fšecy patáky...je to otázka rozhodnutí jako fšecko :)...buď statečná a nebuď děcko...máš vidět jak si to právě děti užívají, jen vydržet ten první pocit to je celé, teploty se za chvilinku vyrovnají a je ti čím dál líp...já ty lidičky kolikrát nemůžu z vody dostat ven, ale to je v jezeře to je jak v léčebných lázních ;)

06.09.2017 14:40:26 | Malá mořská víla

OOO***)))

07.09.2017 05:54:44 | Iva Husárková

Vílo, máš dozajista pravdu, je lepší to nejíst. Ale bohužel se člověk občas dostane do situací, kdy to jinak nejde. Například,když nemůžeš několik týdnů spát, nedokážeš se dotknout jídla, sama sobě se ztrácíš před očima... Pak ti nezbude,než po piluli sáhnout. Je to teda můj názor, samozřejmě akceptuju,že mnozí z vás mohou mít názor naprosto odlišný.
PS: Tímto nechci Ivu navádět,aby si to svinstvo brala, chci jen říct,že pochopím,když to udělá.

05.09.2017 18:42:58 | jondys

Jondýsku děkuji a souhlasím opravdu jsem v situaci kdy AD mi pomůžou není to jen svinstvo už mi pomohly dřív snažila jsem se vyzkoušet jiné věci bylinky tryptofan i homeo až na studenou vodu promiň Gábi a opakovaně to nedávám jdu do nich s vědomím že je to pro mě teď nejlepší řešení Husárková opakuj po mě hysterie není na místě mňau :-))

06.09.2017 06:09:33 | Iva Husárková

to každý Jondysku, ona Iva není žádná "naše malá chudinka" Ernest by z ní měl radost :) sama dobře ví co je pro ni nejlepší
jen mám osobní zkušenost s naprosto špičkovým preparátem SSaS
sranda + sport+ sex a když to zvládneš poctivě brát 3 týdny...můžeš zvýšit dávkování;)
jenže to není tak jednoduché jak se zdá
jednoduší je vzít piluli a dnes to napíšou i těm, kdo by to zvládli za podpory přátel, tak jak to pomohlo mnohým ;)
samozřejmě ty nejtěžší stavy, kdy kluk (30) jí půlku rohlíku půl hodiny a vůbec se mu netvoří hormony štěstí to nejde:(to už jsem taky zažila)

05.09.2017 20:58:20 | Malá mořská víla

s SSaS naprosto souhlasím, určitě lepší než prášky,když teda máš s kým provozovat. Já nyní používám metodu SPS (pozor neplést s tou punkovou kapelou,ikdyž i ona je dobrá) Sranda, Práce, Sex. Jenže,než jsem našel realnýho člověka, s kterým bych to mohl provozovat, hodně jsem bumbal,až jsem sám uznal,že to tak nejde. Takže jsem pár dní papal pilule. Pak se objevila A. a jsem jak vyměněnej :D

06.09.2017 19:53:29 | jondys

Přeju Vám oběma jen to nejkrásnější a hodně, hodně štěstí ...:)

06.09.2017 21:42:03 | Malá mořská víla

tak lidi ad a) líbí se mi vyměněnej Jodýsek hurá!!! ad b) taky Ti Gábi i všem literským přeju to samé ad c) zrovna sem vymyslela svůj léčebný syssstém a je to SSS sranda sranda spánek ste boží díky moc za pomoc!!! OOO***)))

07.09.2017 06:35:23 | Iva Husárková

to pude ;)

07.09.2017 08:22:22 | Malá mořská víla

sláva!!! :-))

07.09.2017 09:59:55 | Iva Husárková

Ernesta si nepamatuju možná sme spolu něco měli ale nějak mi neutkvěl sss Gábi s Tebou je sranda čímž si odškrtávám první bod co bylo dál sport to bych měla ale je důležité se neunáhlit promyslet nevhodnější varianty a sex jako s ex? u mě rovná se láska momentálně jsem bes a tak není na pořadu dne sss ale můžu na sebe syčet jako mnemotechnickou pomůcku abys viděla snahu Gábi seš můj vzor nevzdávej to!!! objímám Tě OOO***)))

06.09.2017 06:16:14 | Iva Husárková

já to vzdát nemůžu Ivi, já žiju to svoje a Ty své...
cestu jsem ukázala a dál? dál už musíš sama drahóšku...

a Ernesta jistě znáš, Hemingway v Zelených pahorcích Afrických tak říká své statečné ženě ;)

06.09.2017 14:44:07 | Malá mořská víla

já vím děkuju Gábi moc :-))

07.09.2017 05:56:07 | Iva Husárková

příbalové letáky nečíst! jak začnu číst o možných vedlejších účincích, do hodiny je všechny dostanu... nečíst!, radí mi p. doktorka, která je na tom úplně stejně :-)

05.09.2017 14:58:05 | hledač

něco na tom bude a když číst tak jenom zběžně s nadhledem anebo až když člověk přestane vidět nebo začne černat v obličeji tak mrknout jestli už je to předsmrtný stav nebo vedlejší účinek děkuji moc za radu Hledáčku vyzkouším ji :-))

06.09.2017 05:53:55 | Iva Husárková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí