Nicota neexistuje

Nicota neexistuje

Anotace: Naše planeta, naše sluneční soustava byla vytvořena především pro lidi, a to proto, aby měli o čem přemýšlet a taky hlavně, aby měli kde žít

Když se chci opět přesvědčit, že život má smysl, tak si najdu na obrazovce obraz naší sluneční soustavy.
Jak je to geniálně vytvořené, a navíc proč a pro koho.Náš mozek je tak malý, samá voda, a i přesto je tak záhadný, abstraktně myslící, vynalézavý.
Tak tedy, všechny planety naší sluneční soustavy jsou více méně zajímavé, ale hlavně jsou stvořeny z mikročástic, a to jako vše, co je u nás na naší rodné planetě.
Vše se tedy také jednou promění v prach, ale jediné co se nepromění v nicotu je naše duše.Ten kdo nevěří v duši, a dává přednost rozpadu všeho na prach, je jistě o tuto pravdu dosti ochuzen.
Ale i tak se nemusí bát, že po jeho "smrti" skončí a stane se nicotou.
Bude jistě Velmi překvapen, až se mu otevřou"dveře do jiného Světa", a tam se dokonce setká se svými blízkými, kteří odešli již dříve.
Je mnoho lidí, kteří tomuto plánu, cestě, neochvějně věří, a navíc to jsou lidé vzdělaní.
Když mi umíral můj skvělý dědeček, tak mi ležící na zádech řekl: už musím odejít, už mě volají a pak se otočil ke zdi a již se neprobudil.Bylo mi tehdy deset a pamatuji si to, jako kdyby to bylo včera.
Člověk je zde, jak se říká na návštěvě, přichází a odchází.Každý z nás má na konec svého života nějaký názor, nějakou vizi, a to je jistě dobře, jelikož pak může dojít i k diskuzi a to i přesto, že náš mozek je tak malý a navíc samá voda:-)
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 24.04.2018
Přečteno 551x
Tipy 4
Poslední tipující: Iva Husárková, Amonasr
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Človek má takú vieru aký má rozum.
Mnohí sa sýtia duchovnom,
mnohým stačí konzum.

09.06.2018 13:28:10 | annav

Je to tak.:-)

10.06.2018 12:36:52 | Jeněcovevzduchukrásného

Ano, všichni jen v cosi více méně věří.Já za sebe věřím v Ježíše ale chápu i ty, co nevěří vůbec.Ono také záleží na tom kde se člověk narodí.Před deseti roky jsme se synem byli v Polsku pod stanem.U ohně jsem se bavili o víře, ale ještě před tím nežli se rozvinula debata, tak jsem požádal všechny(tak dvacet lidiček), aby ti co věří v Krista zvedli ruku.Věděl jsem již dopředu jak to asi dopadne, jelikož Polsko je mi od dětství blízké.Jediný kdo nezvedl ruku byl můj syn, a to proto, že se nesnažím mu víru za každou cenu vnucovat.Jsou věřící, kteří tvrdí, že pokud neuvěříš v Ježíše tak se nedostaneš do nebe.S tímto jako věřící nesouhlasím a jsem přesvědčen, že je daleko důležitější jaký člověk je, jak se chová. :-)

25.04.2018 12:31:42 | Jeněcovevzduchukrásného

Je svým způsobem spravedlivé, že nikdo neví, co bude, až tu nebude - všichni jen v cosi věří. Jedni v existenci duše a druzí v její neexistenci. Mně se zdá hezčí a smysluplnější ta první, proto volím ji. Ovšem zároveň přeju svobodu volby každému, ať si věří nebo nevěří v cokoliv, v co věřit nebo nevěřit chce. A diskuzi na podobná témata vnímám jako zajímavou inspiraci, co vše se může lidem honit hlavou, pokud jde ovšem skutečně o diskuzi, kdy účastníci rozhovoru jsou schopni nejen vysílat, ale i přijímat. K žádnému definitivnímu společnému závěru ale taková diskuze stejně z podstaty věci vést nemůže. Každopádně je ale lepší diskutovat, než se kvůli víře mlátit pěstmi nebo dokonce vraždit... :-)

25.04.2018 00:19:41 | Amonasr

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí