Zapřít Stvořitele by se nemělo

Zapřít Stvořitele by se nemělo

Zapřít Stvořitele by se nemělo a to hlavně proto, že Stvořil vše co vidíme.Naše Duše je Věčná a tělo je pouze její ulita, schránka, kterou jednou naše Duše opustí.Vše co vidíme je pouhá iluze, iluze Stvořena z mikročástic, která se dříve či později rozpadne.
Nejmenší částice byla, je a bude vždy, energie, energie Boží.Každý máme v sobě něco Božského, a je přeci Psáno, že člověk je Stvořen k obrazu Božímu.
Náš život je velmi krátký i kdybychom žili do sta let.Pak se naše schránka rozpadne na prach, a je také Psáno, prach jsi a v prach se obrátíš.

Pokud však věříš v Syna Božího, Ježíše Krista a dodržuješ Desatero přikázání,
máš velkou naději na život věčný.
Jsou však další velká náboženství, ve které věří mnoho miliónů lidí, a já si netroufám tvrdit, že jen křesťanství je to jediné správné.
Asi nejsem ortodoxní křesťan.Věřím však, že dodržování Desatera je vstupenkou do dalšího, lepšího bytí pro všechny lidi po celém světě.
No, je to v každém případě Velké tajemství, které bude jednou odhaleno pro nás všechny.
Zkrátka si musíme ještě počkat, a až vkročíme na druhý břeh, pak jistě budeme vidět, vědět více podrobností.Takže prosím Vás, smrti se nebojte a raději dávejte pozor jak se chováte, a co uděláte.
Ve svém životě jsem udělal mnoho chybných rozhodnutí, kterých dnes opravdu upřímně lituji.Držme si tedy palce, aby těch špatných rozhodnutí v našich životech bylo co nejméně.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 10.01.2019
Přečteno 345x
Tipy 2
Poslední tipující: Květka Š., Amonasr
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hm, jak to vysvětlit.Myslím si, že i lidé kteří se narodili například v Indii a dodržují Desatero, tak až zde zemřou, Stvořitel je přijme k sobě také.

17.02.2019 12:21:16 | Jeněcovevzduchukrásného

Jasně souhlasím,bratříčku ale vysvětli tohle: "Jsou však další velká náboženství, ve které věří mnoho miliónů lidí, a já si netroufám tvrdit, že jen křesťanství je to jediné správné. ", prosím, co to značí? Vždyťvíš, že Cesta je jediná správná.

17.02.2019 12:04:40 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí