Rozhovor se smrťákem

Rozhovor se smrťákem

Smrťáku, smrťáku, cítil jsem, že brzy přijdeš, a hle, už jsi tady:-(.
Myslel jsem, že však přijdeš s větším rachotem, že budeš hodně hlučný, padající bomby a tak.
Pandemie chřipky?, to mě opravdu nenapadlo, fakt ne.
Víš človíčku, já přicházím jak přicházím, do toho mi nikdo mluvit nebude, a už vůbec ne vy lidé.
Jsem zde a musíte se mnou počítat, musím kosit.
Musíš kosit?
Ano, musím kosit a to z více důvodů.Jeden z hlavních je ten, že jste pojedli ze stromu poznání.
Ano, chápu, chtěli jsme jít tehdá vlastní cestou, cestou bez Boha Stvořitele,
chtěli jsme vědět ještě víc nežli jsme věděli.
Ano, tak to je, a začalo to Ábelem a Kainem.
Víš, ale i tak mi to připadá dost tvrdé, dost nekompromisní.

Já tohle neřeším, já jsem zde pro to, abych kosil, abych kosil zdravé i nemocné.
Vážně nemocné osvobodím od jejich bolestí a tím jim tak zkrátím utrpení a
taky šetřím děti.
Šetříš děti?, vlastně ano, zatím se prý žádné smrtelně nenakazilo.
Tak vidíš, že nejsem zas až tak krutý.A přišel jsem i potichu, žádné bomby, žádné střílení, žádná vypálená města.
Hm, to je pravda, ale i tak se mě nelíbíš.

To vím, že se ti nelíbím a většině lidí se taky nelíbím.Ale jsou mezi vámi i tací, kteří rádi chystají války, a těm se líbím.Tady v tomto vašem hmotném světě musí býti protipóly, život smrt, láska nenávist a tak.Váš život je velice kraťoučký a velmi rychle uteče i kdybys žil do stovky, ale žádné strachy, jsou místa kam mě Nevpustí.
Nevpustí?, myslíš tím posmrtný život?, Ráj?
Ano, tam vstoupit Nemohu.

No to jsem opravdu rád, že existuje místo kde nebudeš mít poslední slovo.
Díky za upřímnost.

Měl bych k tobě smrťáčku jednu prosbu, a to, aby jsi už tu svojí smrtící žeň uskončil.
Slyšíš?!
Nic, žádná odpověď, snad jen,
sliby chyby.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 24.03.2020
Přečteno 302x
Tipy 8
Poslední tipující: Kubíno, jenommarie, Amonasr, vlnka, Květka Š.
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ST

17.04.2020 15:14:45 | Húrin

Díky.Húrine, Tvá úvaha je velice pravdivá.Tato práce je celkově velmi náročná a na prvním místě je to, aby PSS(pracovník soc.služeb) byl Především empatický.Takové jsem i poznal.Zažil jsem, ale i pracovníky a i sestry, kteří byli dočista vyhořelý a dělalo jim dokonce i dobře, když mohli těmto bezmocným lidem doslova ubližovat:-(.Dělal jsem tuto práci dva roky a stačilo, jelikož k tomu všemu jsem musel ještě válčit s těmahle vyhořelákama.

18.04.2020 19:28:15 | Jeněcovevzduchukrásného

...ten rozhovor je podaný přesně a odpověď...nevíme na mnohá, natož tuhle. ;-) "ST"

25.03.2020 12:22:48 | jenommarie

Děkuji, ST dostávám zřídka:-)

25.03.2020 19:48:20 | Jeněcovevzduchukrásného

Do 15. 3. mě to taky tak nějak nenapadlo (--přitom v Číně se o tom tušilo řekněme už v prosinci--), což mi teď připadá jako moje poměrně velká hloupost. Jsem snad 10 ní chytrý? To asi těžko. Na prasečí chřipku v roce asi 2009 umřelo celosvětově 300 000 lidí. Pamatujete na to? Já ne. Chci tím říct, že na tuhle umře víc lidí? - Nechci. Vím kolik umře lidí? Nevím.
Na španělskou chřipku to bylo 10 milionů asi. To už si asi nepamatuje nikdo...

video v angličtině:
https://www.youtube.com/watch?v=n4no04822NQ

25.03.2020 12:00:10 | ewon

Ewone, to co zde teď napíšu je pravda.
Začátkem listopadu jsme pozvali tchána s tchýní na večeři.Šli jsme kousek pěšky a tchýně nám začala vyprávět, že měla živý sen v němž viděla svoje rodiče.Náhle jsem si uvědomil, že jsem měl také sen a to ten, že bych měl udělat větší zásoby potravin.Tenkrát to slyšela i moje manželka.První zmínka o tomhle viru byla myslím až v polovině prosince?, v každém případě se mi toto přihodilo a moje žena s kterou jsem již 32let o něco později mi v dobrém řekla, to jsou ty tvé předtuchy.Ano, pár předtuch jsem již měl a všechny se naplnily.Nevím kde se to bere, ale je to tak.Před přibližně měsícem jsem udělal malou zásobu vepřových konzerv 20kusů(doba spotřeby do roku 2023) a to také z důvodu, že byly v akci, no nekup to za 22kč:-).Pak jsem koupil 20 pytlíků kolínek, ty my také rádi.Vím, že tahle zásobička je zanedbatelná, ale větší již dělat nebudu.Myslím, že nebudu, ale Pokud bych měl mít z nova ten sen, tak nakoupím konzerv a těstovin cirka na dva, lépe na tři roky.Dva roky totiž trvala španělská chřipka:-(.

25.03.2020 19:44:14 | Jeněcovevzduchukrásného

..když smrťáček zmlkne..člověk rozčílením krkne..prdne krkne blinkne a
a ani už nemrkne....ST* :-D*

24.03.2020 15:52:34 | Frr

Jiří, modleme se a držme si palce.

25.03.2020 19:52:14 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí