Duše

Duše

Anotace: x

Mám takových plánů a nulovou pravděpodobnost, že se vyplní...Tak proč dal Bůh lidem představivost a fantazii, a touhu a schopnost snít? Aby je trápil, aby jim dal víru v jejich naplnění ale postupem času je unavoval a odkrýval jim krutou realitu? A proč se tady neobjeví Ďábel, když chci, aby mi splnil přání za můj krví psaný autogram? Přece chce získávat duše do pekla, ne? Nebo je i tohle lidský výmysl, napůl aby varoval před nepatřičnými očekáváními, a dával alespoň jiskřičku naděje na jejich splnění? Ďábel je přece tak všemocný jako Bůh, ne? Takže když ho teď zavolám, měl by mě slyšet a přijít. Nebo je mu moje duše málo? Nevěděla sem, že mezi dušemi se dělají rozdíly. Zřejmě ano. Není duše jako duše… Třeba ho nevolám správným jménem… Tak jaký jméno je to správný? Ďábel, čert, Satan, Lucifer, Asmodeus, Bafomet, Belial, Astarot, Dragonis, Moloch, Empusa, Nosferatu, ...? Nebo neumí česky? Volám špatným jazykem? Jakou řečí se mluví v pekle..? Nebo má zrovna moc práce. Ďábel velí celému peklu… Je to jako být čínským prezidentem, nebo co tam maj… Stejně si neumím představit co má takovej pekelník za práci… Třeba ani nechodí plnit přání lidem… Má na to lidi… Asi málo, když volám a nikdo nepřichází. Neřekla bych, že má přání sou tak těžká, že je ani Ďábel neumí splnit. Asi není tak mocný, jak se zdá. Neumím si jinak vysvětlit, dle jakých pravidel se Ďábel zjeví člověku v nouzi. Podle mě splňuji všechna pravidla-mám přání a požadavky přesně formulované, vím, kolik let chci ještě žít, sem ochotná podepsat se krví a darovat duši, volám Ďábla… Leda že bych už žádnou duši neměla… Je možné, abych neměla duši, aniž bych o tom věděla? Tak se mi zdá, že jsem podlehla dalšímu klamu, další lži, které jsou dneska tak rozšířené. Lež dnešního dne zní: Upiš Ďáblu duši a on ti splní přání… Ďábel neexistuje. Už je mi to jasný. Kdyby existoval, jak by mohl pohrdat takovým luxusním zbožím, jako jsou duše..?
A Šárka na to vyprskla smíchy:"Luxusní zboží? Duše je děvka prodejná!"
Autor LadyElis, 03.04.2012
Přečteno 779x
Tipy 4
Poslední tipující: aley, Blázen Viky, dead-head
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

nepřál bych ti ho potkat, ale když po tom tak toužíš, můžeš se zeptal lidí třeba ve rwandě, nebo v jugoslávii, jak vypadá jeho práce...je skutečný.

03.02.2013 09:10:35 | Robin Marnolli

chce se mi citovat "To zlo je v nás, pane Konstantine"

03.02.2013 13:26:46 | LadyElis

A jestli existuje Bůh, proč nám to nechce dokázat? Když chce aby jsme v něj věřili. :)
Moc hezká úvaha, dávám ST :)

23.07.2012 13:42:21 | Blázen Viky

Protože víra nepotřebuje důkazy...

08.12.2014 08:41:20 | LadyElis

Hezká úvaha. Když nefunguje ani bůh ani ďábel, tak potom co zbývá? Individuální ty :-)

28.05.2012 15:54:37 | dead-head

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí