Důvod

Důvod

Anotace: Zamyšlení nad naší situací. Nad školou

K čemu je to vše kolem nás? K čemu do nás hustí věci, které nikdy nikdo nepoužije? A jaký je smysl toho řádu, který je tady? A proč, když všichni vědí, že je něco špatně, s tím nikdo nic neudělá?
Protože se lidé bojí změn a toho všeho, co se s nimi pojí. Co když by to bylo ještě horší, než teď. Lidi chtějí mít jistotu práce, jídla, klidu a bezpečí. Protože kdyby se lidé snažili něco změnit, tak o ty své jistoty přijdou. Možná že by se i něco zlepšilo, ale tento korupcí prohnilí systém nás má omotané kolem prstu. Lidé můžou nesouhlasit, ale nic neudělají. Nechávají si líbit skoro vše jenom proto, že je někdo umí ovládat. Lidé jsou jako špatný program, který se sám vyvíjí, ale spěje k sebezáhubě. Války, bomby, smrt, nemoci, a další věci, co se můžou pnout ke změně. Tak proč se snažit, jedinec nezmůže nic.
Jedinec nezmůže nic, v tomto světě plném beznaděje, kde stádo tupých ovcí hledá spásu u vlků z lesa. Tak jako jedna osamělá skála nezastaví valící se tsunami, tak se ani jedinec nemůže obrátit proti davu. Čistě z pudu sebezáchovy, jaký by tedy byl důvod? Změna? K lepšímu, k horšímu, kdo to pozná? Když je systém špatný, ale funguje, je to dost dobré? Pro nás? Pro lidi? Pro ovce…?
Autor Deky06, 02.04.2014
Přečteno 404x
Tipy 1
Poslední tipující: angellka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí