Pravda tlupy

Pravda tlupy

Anotace: O ,,jiných lidech´´ , bláznech a ,,bláznech´´, Olze Hepnerové atd...

Mnohem důležitější než obecné pravdy jsou ve skutečnosti podle mě tzv ,,pravdy tlupy´´.Každá sociální skupina -školní třídy,pracovní kolektivy, církve,sportovní družstva mají své tiché nepsané zákony.
Je známo, že duševně nemocný člověk -jako blázen označený jednou kulturou, by mohl být např Africkými šamany vnímán jako spirituálně vyvolený.
A takových paradoxů je více.
Geniální nepraktický vědec by byl v prostředí manuálně pracujících považován za hloupého díky své nepraktičnosti, přestože jinde získal třeba i Nobelovu cenu.A to proto jelikož nesplňuje něco co se v té ,,tlupě´´ uznává na prvním místě.
Stejně tak duševně nemocný-,není racionální, žije ve svém vlastním světě, bývá citlivější než ostatní, jeho vlastnosti se prostě míjí s tím co se v dané společnosti považuje za prvořadé.
Není v životě nic tak důležité jako to, aby jste se včas dostali do ,,tlupy´´, kde vaše vlastnosti, dovednosti atd alespoň trochu souzní s tím co se v té tlupě uznává, protože k lidem, kteří nesplňují to co tlupa ctí bývá velmi zlá(buď skrytě, nebo v případě dětí otevřeně, ale jde o jedno a to samé).
A tak se rodí ti o kterých se řekne, ,,ten je jinej´´. Je to ve skutečnosti člověk co třeba jen neměl štěstí včas narazit na tu správnou ,,tlupu´´(školní třídu a jiné kolektivy).
Takto se dokonce uměle vytvoří ,,blázen´´ .....
A naopak jsou mezi námi lidé kteří umí vycítit co se v tlupě ,,bere´´ a přizpůsobit se tak, že přestože to jsou ve skutečnosti šmejdi,získají v tom kolektivu psychicky a možná i nejen tak-vysoký post.
Podle mého názoru šlo o problém ,,smůly na tlupy´´ i v případě vražedkyně Olgy Hepnerové.Četl jsem o ní na internetu mnoho a jsem si skoro jistý, že to nebyl zlý člověk, ani anetický psychopat, jakým často vrahové bývají, ale naopak člověk velmi přemýšlivý a citlivý.
Nikdy jí už nikdo bohužel, ale pochopitelně neodpáře nálepku ,,psychopat´´, protože vraždila...
Přestože je samozřejmě za svůj zločin zodpovědná, byla ke svému činu tvrdě dohnána krutostí tlup...
Tolikrát může být někdo vyšetřován na psychiatrii a rozuzlení jeho situace je smutně jednoduché...
Nebýt v tlupě, kde se uznává to v čem nevynikáte.To je řešení.
Můžete být v něčem třeba i geniální, nadaní a mít stovky kladů a stejně vás taková tlupa bude drtit a nepřestane a způsobí vám problémy, někdy tragické!
Autor 8Zdenek, 20.11.2015
Přečteno 506x
Tipy 6
Poslední tipující: mkinka, Jeněcovevzduchukrásného, Frr, Laurel
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Odvážné psaní.Nesuď neb budeš sám souzen.

22.04.2023 12:48:27 | Jeněcovevzduchukrásného

Je odvážné se tak trochu ,,zastávat´´ vraha, to chápu. Řešit ,,to´´zlem a zločinem má vždycky tragické následky. Ale Olgu oběsila cizí ruka...je spasena.

22.04.2023 13:08:04 | 8Zdenek

Spasena?, nevím, já věřím v reinkarnaci, věřím, že to co zaseje to v příštím životě sklidí.Já to mám vlastně tak nějak jednoduše vysvětlené.

22.04.2023 13:19:59 | Jeněcovevzduchukrásného

Dobrá myšlenka, s těmi tlupami máš pravdu, jenom si nejsem jistá, jestli "přemýšliví a citliví" lidé úmyslně vraždí.

20.11.2015 16:44:38 | Laurel

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí