Jen bláznivých je slyšet

Jen bláznivých je slyšet

Anotace: Tři odstavce bláznivého o moudrých.

Moudří tohoto světa mlčí. Nemohou sdělit své moudro, protože sdělit moudro znamená přijmout zodpovědnost za jeho správnost. Každé moudré tvrzení musí být pravdivé, nebo tak nejblíže pravdě, jak je to možné. Každá věta ekonomická, protože pro moudrého je slovo vyváženo zlatem. Moudří totiž svého čtenáře nechtějí zdržet jedinou zbytečností.

Tak tedy moudří mlčí, protože vyslovit se patřičně je nesmírně náročný úkol. Pokud snad moudrý nestráví věčnost výběrem správné formy, bude do smrti hledat ideální realizaci obsahu ve vybrané formě, ve snaze dosáhnout dokonalosti.

Pozorný čtenář už ví, že má to dočinění s bláznem, protože nemlčel. Autor rozhodně nad dosažením dokonalosti tohoto textu nestrávil věčnost, tak jak měl. Spravedlivě však své bláznovství přiznává a přál by si, aby své bláznovství přiznal každý kdo má drzost něco světu sdělit. Vrcholem autorova šílenosti je zbožné přání, aby se autoři dokonalosti byť jen snažili přiblížit.
Autor Fík, 07.06.2020
Přečteno 281x
Tipy 8
Poslední tipující: vlnka, Marten, šerý, Frr, jenommarie
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Být bláznem je strašná výhoda, může všechno a to mě baví. Tak vítej v klubu:-)

08.06.2020 21:30:10 | vlnka

...ti moudří jsou blázni...dokonalí blázni....na rozdíl od nás nedokonalých...;-)

07.06.2020 15:50:46 | Marten

Sláva bláznům a též své vlastní bláznoství si držím..je třeba jej zachovávat...jen ať
to dětské i bláznivé uvnitř ducha neutuchá :-D** "ST"

07.06.2020 11:26:04 | jenommarie

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí