Duše

Duše

Když duše onemocní na pohled to vidět není,dlouho nedokážeme úsměvem zakrýt ten pocit, co trhá nás na kusy.Klamání sebe, není cesta ven z pekla, co proměnilo se v tebe, zde jde čas proti nám.
Strach z otevření se a ukázat, že bolest mám, není ostuda, věř nejsi v tom sám.
I poslední žhavý uhlík, dokáže vzplanout, když přijde ze správného směru, závan naděje.
Který postupně ošetří rány v tobě a pohladí tvář..
Doba krutá je a temnota dokáže být vytrvala, pohltí každého kdo se ji napospas poddá.
Tělo není schránka věčná, neubrání vše i když je to silná slečna.
Padnout v zapomnění s otázkou, jsem to stále já, kdo očima ráno přivítá..
Autor Manková, 30.07.2020
Přečteno 207x
Tipy 3
Poslední tipující: jenommarie, Tomcat
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Problémy druhých dnes nikoho nezajímají, jsme vychovaní individualisticky "amerikánsky" jako sobci. Konkurentům, neboli všem, se zásadně nepomáhá, nikdy! To by člověk škodil sám sobě! A masku, jak jsme " no problem a v pohodě" můžeme ukazovat celý život. Tak to od nás všichni požadují, tak je přece vše v pořádku, ne? Co je komu po duši a pocitech ...

31.07.2020 12:12:08 | Lighter

Tak to je velmi smutné,ale realita bohužel. Ale naděje, snad odchází jako poslední. Dnes člověk nerozumí sám sobě, tak jak může druhým. Možná, ani nechce. Jsme špatné plemeno, jako lidstvo.

02.08.2020 10:15:34 | Manková

Člověk má naději, ale jen osobní. Že nemusí být blbější, konformnější. Ale to by musel chtít. Mít vlastní rozum a názor neboli pro ostatní "civilizované" být rebel...

03.08.2020 12:39:25 | Lighter

Někdy jsou životní okamžiky těžké, ale nepřestat věřit, že přijdou ty lepší a vidět i tu naději. ;-) * ST

30.07.2020 22:12:35 | jenommarie

Děkuji za názor a přeji klidnou noc.

30.07.2020 22:46:06 | Manková

;-) také pěkný večer přeji

30.07.2020 23:06:17 | jenommarie

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí