Dar slz

Dar slz

Plamen, který cítíš je oheň ve tvém srdci, co dokáže zahřát, ale i popálit.
Pokud ta vášeň je mnohem větší, než má být.
Ani vnitřní slzy nesmí být dlouze držené, jako proud vyčistí tvou duši.
Kde pro jiného slunce svítí, tebe ten žár dusí, není místa kam by si ukryl ten žal, co dlouze v sobě ukrýváš.
Mysl dlouze spí v závějích s nepochopením,ze všech stran. Tělo jako ulitu máš, co chrání tě, ale jak dlouho se v ní ukrýváš.
Ukaž sám sebe, beze strachu z bolesti a nelítostných pohledů, nikdo tu nemůže ublížit více,než ty sám dovolíš.
S hlavou skloněnou životem chodíš, bez úsměvu na tváři. Cestami se brodíš sám, přestaň trápit sebe a věř, že i pro tebe se nebe dokáže rozzářit.
Autor Manková, 04.09.2020
Přečteno 206x
Tipy 4
Poslední tipující: Emily Říhová, Malá mořská víla, jenommarie, Frr
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nikdo ti nemůže ublížit víc než ty sám dovoliš...díky Man... skvěle mi to pomohlo!:)

05.09.2020 08:40:05 | Malá mořská víla

Mnoho situacích a ne moc dobrých, vzniká naší vinou. Tedy pokud je to možné, nenechme si ubližovat a zbytečně, neubližujme druhému. I když by si to zasloužil.Neklesnout na stejnou ubohou úrověn, jako ten nebo ta dotyčná. Člověka to posune dál, co se týče mysle a že to dokáže zabolet. Klidný den přeji Amálko.

06.09.2020 09:25:42 | Manková

Jj pravda :) a dé pokuj s Amálkó chichichi su Ariel :) rezavá ;)

08.09.2020 15:35:19 | Malá mořská víla

V době smutku a slz..to tak chodí...ale zase se vyčasí.;)

04.09.2020 22:20:19 | jenommarie

A proto máme slzy, co nás vyčistí. Nebo snad... Děkuji za názor.

05.09.2020 04:20:16 | Manková

Určitě má vše své důvody;).
Po slzách..sladký smích a dny úlevy.
Člověk si více i váží. ;)
Jen nemít slzavé údolí.
Také děkuji a ať se vše daří.

05.09.2020 05:19:36 | jenommarie

Ano je dobré být v rovnováze, ale v každé době to bylo je a bude. Nahoře se smějí s břichem plným a dole hladový. Ještě máme střední vrstvu, která brzy v dáli vymizí. Klidnou neděli přeji Marie.

06.09.2020 09:20:25 | Manková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí