Hledání

Hledání

Jaká je naděje pro toho, kdo vidí? Jakou on má mít naději?
Proč jen doufáme v naději?
Je to cíl nebo cesta, která nás v tom pokouší?
Je to vrchol nedobytné hory, co nám říká udělej to, ale něco nám v tom brání.
Můžeme udělat krok a jen my sami víme, proč jsme ho udělali.
Život může být chybou, kterou v nás vidí ostatní, ale nesmí nás život pokoušet být ještě horší.
Ale i to se nám může stát. Jsou zákony, kodexy, mravní chování, které udávají hodnotu našemu běžnému životu.
Každý o sobě víme, kde děláme chyby, ale co proto můžeme udělat dál?
Ptáme se i na tuto otázku?
Kdo nám říká, že děláme to dobré i pro sebe i pro ostatní?
Je to naše svědomí nějaký pocit, který si v sobě neseme, je to pocit, že jsme udělali něco špatně a nelze to napravit. Otázkou je, je to pro nás důležité, je důležité pro nás mít za něco špatný pocit?Pokud víme, že zde nastala chyba a jiní vás označí za špatného. Je to chyba ve vás, že se za sebe nedokážete jednoduše postavit a stát si na své vlastní „pravdě“?
Kdo má v právu označit někoho za špatného, ano jedině zákon a nebo naše svědomí.
Proč tedy označuje člověk člověka za špatného?
Jen proto,že není něco podle něho?
Proč nastanou věci a my pak někoho za ně odsoudíme?
Je to těžké mluvit o někom a ukázat na něj, že je špatný, ale co když dělá tak, jak nejlépe umí?
Co je tedy opravdový a skutečný život, kde je povaha skutečné lidskosti a přátelství?
Dá se snad najít v lidech? Dá se snad najít v sobě samém?
Lidskost je pouhé zrnko prachu, co nacházíme v nepoznaném světě a v nás.
Prozkoumejme tedy naše spletité cesty, pokračujme v hledání v tom, co je skutečné a uvnitř lidské.
Jen opravdovost skrytá uvnitř může poodhalit smysl života.
Jen skutečnost, že jsme tady a neseme si své spletité cesty, nás žene směrem za poznáním,
co to ve skutečnosti život je.
Nemalá překvapení na nich nacházíme a čerpáme z nich poznání, které nám otvírá další dveře.
Tu neskonalou dráhu cest si vybíráme jen z hledání se podívat opravdu a skutečně do vnitřního já, a poznat tak sám sebe.
Autor AurélieFox, 01.02.2021
Přečteno 182x
Tipy 1
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Opět jsi to dokázala tak nějak popsat, leč mi tam chybí ten Tvůj názor, za který se stydět nemusíš. Chce to rozvést, každý většinou umí položit sto otázek, ale lepší je vybrat jen pár a pracovat s nimi... Dojít k výsledku, rozboru nebo analogii... Jenom o tom, co jsi zde napsala bych dokázal asi mluvit celý dny, protože je to důležité. Přijít až k té akci a reakci našich myslí a počitků. Kde se berou a proč... A jestli existuje svobodná vůle. Na každou otázku by měla existovat odpověď! Když někdo pokládá jen otázky bez odpovědí, nezkoumá a nebádá po nich, bude vždy jen díky své lenosti odsouzen k nekonečnému povrchovému hledání sebe sama. A to nikam nikdy nevede...

01.02.2021 09:59:03 | Crazymike

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí