Myšlenky

Myšlenky

Anotace: Toto jsou jedny z otázek, co se mi momentálně honí hlavou. Zjistil jsem, že zapisování svých myšlenek mi pomáhá v jejich hlubším pochopení, proto si to zde zapisuji hlavně pro sebe, ale i přesto mi můžete napsat váš názor na dané problematiky.

Občas se cítím strašně sám, protože vím, že nic nevím, a to mě dělá ještě smutnějším a nutí mě to přemýšlet nad smyslem života, protože si osobně nemyslím, že by smyslem života mělo být jen žít, nechat všechny věci plynout a jen dělat to, co ostatní. Tato úvaha mě dost často přináší k několika otázkám.
Jsou si všichni lidi rovni?
Dle mého názoru ne. Když se podíváme na jakékoliv jiné společenské tvory, tak tam vždycky funguje jistá hierarchie a tím pádem si nejsou rovni. Rovněž bych ale podotkl, že člověka nedělá podřadného jeho vyznání, sexuální orientace, ani barva pleti, či jakékoliv zařazení do jakékoliv sociální skupiny, nýbrž jeho činy a chování. Proto si také myslím, že čistá demokracie není nejlepší forma vlády, ale vzhledem k momentální, nevyspělé morálce společnosti je do určité míry vyhovující.
Co je doopravdy smysl života?
Smutnou pravdou je, že nic není jeho smyslem. Lidský život je naprosto bezvýznamný vzhledem k celému vesmíru. Je to docela smutné, ale je to tak. Dalším faktem ale je, že si svůj smysl můžeme sami najít a vyplnit tuto díru. Já jsem si odjakživa stanovoval vysoké cíle a dospěl jsem k tomu, že bych měl život hrát stejně jako hru a to proto, abych zvítězil. To je docela zajímavé, protože co přesně znamená zvítězit život. Myslím si, že by si tuto část každý měl přebrat sám, protože pro každého to znamená něco jiného a měl by se nad tím trochu i zamyslet.
Autor 314, 23.03.2021
Přečteno 150x
Tipy 1
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí