láska ?!

láska ?!

Anotace: příjmám komentáře.... všichni milujeme ale nevíme co to znamená milovat druhého..

Člověk miluje a nenávidí, ale nedokáže se neměnit.
Jsou páry kteří se milují a jsou šťastní, ale jsou si věrný?
Důvěra je to co dělá vztah, kdo nedůvěřuje a není věrný tomu druhému, tak ho nemiluje.
Lidé říkají miluji tě lásko ale málo kdo to myslí vážně, milovat je dát tomu druhému všechno, udělat ho šťastným a sám šťastný být.
Kdo miluje, dává do každého polibku a doteku vše co může.
Vztah není jen o tom že máme toho druhého vedle sebe jak ve dne tak v noci, není o tom že po týdnu prožijeme sex, ale je o tom, že druhého zbožňujeme, že bychom bez něj nemohli řít, že když odjede nedokážeme žít, že když jsme vedle něj tak že nám chce vyskočit srdce, že když se mu něco stane i když malého, bojí se o něj.

Slovo milovat můžou říkat ti kteří vědí co to tyto dvě slova znamenají, a to pozná jen ten který doopravdy dokáže být věrný druhému.
Někteří berou žárlivost jako obtíž a neuvědomují si že je to důkaz toho, jak moc nám na druhém záleží a že ho nechce ztratit..

Učte se milovat..
Autor March, 26.06.2007
Přečteno 378x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (3x)

Komentáře

Žárlí ten, kdo v lásce sám nejvíce ochabuje, žárlí proto, že cítí, jak málo se dá věřit jemu samému. Ta úvaha, nebo jak to pojmenovat, má něco v sobě, spousty pravdy, jen nevím, jestli ještě dnešní doba a dnešní lidé chtějí tuhle pravdu znát, žít s ní a ctít jí. Moc lidí okolo mě degraduje lásku a to, co k ní neodmyslitelně patří, na pouhou pouťovou nablýskanou cetku, chovají se, jakoby tisícovku člověk měnil na padesátníky. Je mi líto, že to tak je. A musím říct, že i když možná na to jednou doplatím, že pro mě láska byla, je a bude vždycky něčím nedotknutelným, posvátným a nadevše nádherným.

27.06.2007 13:16:00 | xavian

Je krásné číst, jak si mládí představuje
lásku a přeji Ti, aby Tě ty představy nikdy
nezklamaly. Já už jsem bába důchodová, tak
vím, že všechno je (a bude) jinak.

27.06.2007 08:08:00 | Beáta

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí