prostě pro Tebe.....

prostě pro Tebe.....

Anotace: Jsem včera nemohla spát tak jsem si psala asi ve třičtvrtě na 12 vzniklo tohle...:-)

Miluju Tě a navždy Tě milovat budu. To že nepíšu a neprozváním neznamená, že mě to přešlo. Jen jsem teď trošku jiná, tvrdší a moje srdíčko toho vydrží mnohem víc. Jestli si myslíš, že už jsem zapomněla tak se mýlíš. To jsem ještě nedokázala. Začíná teprve druhé léto mého očarování Tebou. Zbývá ještě dlouhá, strašně dlouhá cesta k vysvobození od Tebe. Už teď ale vím, že to co cítím k Tobě, k nikomu jinému cítit nebudu a taky vím, že na Tebe nikdy nezapomenu. Po prvním velkém zklamáním láskou jsem měla strach se znovu zamilovat, ale stalo se. Nečekaně, najednou, bezdůvodně. Nevím proč jsem si vybrala zrovna Tebe, ale Ty jsi ten který mě dokázal úplně zničit. Nikdy nebudu nikoho milovat tak jako Tebe. Žiju minulostí nepřemýšleje o budoucnosti. Žiju ve vzpomínkách na Tvůj úsměv, Tvoji tvář, Tvá slova. Něčemu takovému se jen těžko dá říkat ŽIVOT...
Autor Sukuba, 05.07.2007
Přečteno 438x
Tipy 2
Poslední tipující: Someday
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Kamarád mi řekl: "NEŽIJ MINULOSTÍ... to nemá smysl ničit se tak... radši si užívej toho, co ti život dává.. raduj se z maličkostí.. prostě ŽIIIIJ!!" Řekl mi to a já se podle toho snažila řídit. A teď mi to jde! Zkus to taky. :)

25.07.2007 23:38:00 | Karlička

Carlito,souhlasím.Nechtěla jsem žít,když už jsme nebyly spolu.Neměla jsem pro koho žít...Ale žít pro někoho,kdo si to nezaslouží...Má to cenu??Nemá!!Žiju sama pro sebe...protože žít chci...i když vzpomínky na něj bolí...

06.07.2007 20:54:00 | Arey

Jsi asi třetí člověk, kterému budu psát, že se cítím stejně. Ale.. taky žiju minulostí a vzpomínkama, které mi přijdou až moc živé. Životem bych nazvala dobu, kdy jsem byla s ním! Ale.. ta je pryč.

05.07.2007 21:05:00 | Karlička

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí