prostě pro Tebe.....

prostě pro Tebe.....

Anotace: blbůstka...zatracený icq

Koukám jak na icq se třpytí Tvoje jméno. Tolikrát jsem ho smazala a pak znovu, znovu zase přidala. Už bych ho nedokázala smazat. Čekám jestli mi napíšeš, protože jestli ne, tak jen čekám až odejdeš z toho zatracenýho iceqéčka bez toho že bys mi napsal alespoň stupidní "ahoj" . Někdy zapnu počítač, icq a když vidím že nejsi připojený, zase všechno vypnu. Ale když jsi, dřímá ve mě ještě maličká jiskřička naděje, že se snad zeptáš jednou jak mi je a co je u mě nového i když Ti můžu odpovědět jen to, že se mám pořád stejně a nového že není nic. Odešel jsi. Teď můžu jít spát. Tak zase příště, třeba hned zítra. Až uvidím zelenou kytku u tvého jména. Budu čekat. Projednou a navždy...
Autor Sukuba, 31.07.2007
Přečteno 650x
Tipy 2
Poslední tipující: Someday
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Každý den, co ho u jeho jména vidím zelenou kytku, čekám na to samý, co ty! :) Doufám v to samý, co ty!! Ale.. marně! :( Třeba to ale jednou.. časem vyjde a zeptají se nás, jak se máme. Kdo ví. Každopádně.. do tý doby musíme čekat! :)

02.08.2007 03:04:00 | Karlička

Jo, vím jak Ti je. To hloupé doufání tam kde není o co se opřít je k zbláznění. Já to dokázala a vymazala ho jednou a provždy, snad to časem taky dokážeš.

01.08.2007 19:26:00 | sad_girl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí