Zamilovanost,...a následně krutá skutečnost

Zamilovanost,...a následně krutá skutečnost

Anotace: ...no, jenže takhle to skutečně je, no je mi líto bohužel...každý si to prožije, a k lásce to přece patří smutek a láska jdou svou životní pouť ruku v ruce...

Ležíme v trávě, pozorujeme hvězdy…
Nepůjdeme spát ne? Ještě je brzy,
až do svítání budeme si povídat, spokojeně oči přivírat,
až jeden z nás usne, druhý ho nevzbudí, a zůstane vzhůru jen aby ho viděl spát,…

je to opravdu láska, ta pravá letní? Nebo jen výmysl z dívčího románu?? Zmizí sny brzy po ránu, nebo se probudíš a s radostí zjistíš že to celé vlastně není sen, jen krásná realita, ten pomíjivý oblak štěstí, jenže protože jsi zamilovaná zůstane nad tebou a jako ruka páně tě bude chránit po celý den, kamkoli půjdeš.
Nemůžeš poslouchat okolí, proste v hlavě si stejně meleš svou…
víš že večer zase budeš snít, ale ne , vlastně jen vzpomínat na to hezké co se ti stalo, to tě bude držet při životě, jen do dalšího setkání…setkání s láskou

jenže až ten oblak skutečně zmizí a ty zjistíš, že láska je vlastně jen krásný sen, prostě, ta romantika, kam se poděla, nebudeš tomu věřit, budeš hledat záchranné lano, nebo proste jen přítele…něco co tě udrží při životě,…je konec říkáš si, už nikdy to nebude takové, neb tohle byla ta pravá láska…ale nebyla, jistě přijde ještě nějaká, větší…ale co když ne…děsně tvrdý dopad na zem, říkáš si. Ohlédneš se za sebe a zjistíš na koho si zapomínala, že si zakopávala tím jak si byla krásně zamilovaná narážela do lidí a někomu si třeba ublížila, ale to k tomu patří,…oni to taky zažijí a pak zjistí jak to bylo krásné, jednou se taky napijí ze sladkého poháru lásky, a budou se vznášet až ke hvězdám, a až jejich láska skončí pak zase ty budeš která jim musí pomoci stejně jako pomohli oni tobě…

Ach jo, ale takhle to na světě proste chodí,…Říkáš si, tenkrát v minulosti to bylo jiné, princové si přijeli pro své princezny, jakmile byli na vdávání…pak spolu žili šťastně až do smrti a měli se rádi. Jenže co když si byli prostě souzeni a zas tak horké to nebylo,…neprožívali takovou tu krásnou romantiku se západem slunce,...ale to přirovnání s princem na bílém koni,…to sedí viď?? Není to náhodou ta…pravá láska…
Jo jo…můžeme se utěšovat tím, že sme ještě mladí a někde venku, nebo třeba stovky kilometrů daleko na nás někdo čeká…
Autor Laivindil, 30.08.2007
Přečteno 480x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (3x)

Komentáře

No tak tohle nemá vážně chybu,mluvíš mi přímo ze srdce,super.

13.09.2007 21:27:00 | Aluna

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí