Jednou se potkáme...

Jednou se potkáme...

Anotace: ... ještě se neznáme, ale já tě vídám ve svém srdci

Už zase o tobě sním. Ležím v posteli, stočená jak paragraf a sním o vzpomínkách na tebe.
Nevidím obličej… Jen se do mého srdce zabodávají dva plamínky z tvých očí. Trochu pálí, ale hřejí. Usmíváš se. Trochu laškovně, trochu paličatě, ale hlavně odhodlaně. Podle toho úsměvu tě poznám v davu tisíců lidí.
Miluji tvé ruce. Dlouhé prsty a dlaň, ve které se tam má ztrácí. Silné paže. Tak silné a přesto se jich nebojím, vím, že v nich vždy najdu ochranu.
Znám tvou mimiku, znám tvá gesta. Když se divíš, zvedneš obočí tak vysoko, až se ti udělají na čele tři vrásky. A když se stane něco špatného, zamračíš se a pohneš nosem. Vždy se tomu směji, vypadáš tak moudře a vážně. Baví mě ten pohled, když chceš zjistit, jak se zrovna cítím a o čem přemýšlím.
Vím, jak si ledabyle prsty rozcucháváš ofinu, abys vypadal drsněji. Líbí se mi, jak si nenuceně, ale přesto účelně, strčíš ruce do kapes a rozhlížíš se po lidech, jestli skutečně působíš tak pohodově.
Znám tvou vůni. Chtěla bych se do ní zahalit jako do pláště, ve kterém nikdy nezmoknu. Popaměti vytvaruji tvé tělo z hlíny, každý záhyb, oblouk, sval…
Ale… Nikdy jsem se tě nedotkla. Nikdy jsem se nedívala do tvých očí. Nikdy jsem nelíbala tvá ústa…
Ještě se neznáme – vídávám tě při svém snění. Ale já vím. Vím a nikdo mi to nevezme. My! My se jednou potkáme!
Autor Erion Fate, 05.09.2007
Přečteno 560x
Tipy 3
Poslední tipující: Bíša, kryndy, MiaaWei
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Je to moooc pěkné.Propracované líbí se mi to a je to čtivé.

02.04.2008 17:16:00 | mexx

slovy nejde vyjádřit, co cítím..nádherné...

18.01.2008 20:56:00 | amores peros

Nikdy jsi nebyla a naše seznámení proběhlo má milá, před kinem, který není........

Znáš ? 100 Zvířat Nikdy nic nebylo.
Výborná písnička ... ;)
trochu mi to připomíná !

08.01.2008 21:48:00 | anti-HERO

Spatřen byl,stopy po něm nejsou
asi ho někdo skryl,jednou Ti ho přivedou*

21.12.2007 10:59:00 | Comparare

Nádherné!! Z malinkaté části i proto, že vím, o čem píšeš...Opravdu krásné!! ;-))

30.11.2007 14:58:00 | MiaaWei

Velice se mi to líbill... Bravurně popsané

04.10.2007 20:46:00 | TerA

tak jo

30.09.2007 20:02:00 | blue

Snít je nádherné. Člověk se má vždycky kam vrátit, ač se stane cokoli...

06.09.2007 20:55:00 | Skaja

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí