Jak žiješ svůj život?

Jak žiješ svůj život?

Anotace: Život je kolotoč, teď je na Tobě, aby ses uměl točit.

Havel jednou řekl: „Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí“. ‚Jasně, zní to hezky, ale skutečnost je úplně jiná, vždyť jsou to jen prázdná a hloupá slova‘ pomyslí si spousta lidí. Mají pravdu? Možná. Pokud jejich motto života zní asi takto: láska a pravda má pro mě cenu teprve tehdy, až i ostatní se ke mně budou chovat upřímně a s láskou. Jak by se nám tedy na tom světě žilo kdyby tohle vyznával každý?
Pokud budeme bručouni, kteří nenávidí svého šéfa, politiky, toho policajta který ho včera zastavil za překročení rychlosti, no prostě celý svět, bude náš život mít vůbec smysl a svou cenu? Když ho promarníme věčným haštěřením, lhaním a nenávistí vůči ostatním? Život je totiž strašně vzácný a my bychom se měli snažit, aby byl krásný nejen pro nás samotné, ale i pro ostatní, vždyť nikdy nevíme kdy skončí.
Takže se lidi vzpamatujte a vpusťte si lásku do srdce, podívejte se na svět, jak všechno krásně kvete, jak si děti hrají na pískovišti, jak nějaká holka pomáhá staré babičce přes přechod. A jestli tohle přes všechnu nenávist, lži a sobectví dokážete, budou vás všichni milovat, protože budou vědět, že vy je milujete taky, a i když budete mít někdy špatný den, tak oni vás podrží.

...láska je trpělivá, laskavá, nezávidí, láska se nevychloubá a není domýšlivá. Láska nejedná nečestně, nehledá svůj prospěch, nedá se vydráždit, nepočítá křivdy. Nemá radost ze špatnosti, ale vždycky se raduje z pravdy. Ať se děje cokoliv, láska vydrží, láska věří, láska má naději, láska vytrvá. Láska nikdy nezanikne. (1. list Korintským 13:1-8)
Autor smyrna, 23.05.2005
Přečteno 1520x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (3x)

Komentáře

tak teď se mi točí kolečka v hlavě... . Chytlavý! Rozhodně to má něco do sebe! x)

10.04.2009 13:23:00 | Henrietta

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí