Třeba...

Třeba...

Anotace: ...nevím, jestli je to úvaha, ale kam jinam to mám zařadit? Nepsala jsem to jako dílo, nesoustředila jsem se, jen jsem potřebovala vypsat všechno, co se mi honí hlavou...

Sním o tom, jaké to bude, až HO najdu. Jakou barvu budou mít JEHO oči, jak bude znít jeho hlas... a jaké budou jeho ruce.
Možná hned nepoznám, že je to ON, ale budu mít pocit, že se známe už dlouho. A postupem času se do NĚJ zamiluju a on do mě.
Přemýšlím nad NÍM, ale stále se mi vybavuje ta známá tvář. Světle hnědé delší vlasy, ofina, která překrývá vysoké čelo a dosahuje k hlubokým čokoládovým očím. Rudá, plná ústa, která se moc často nesmějí, ale když ano, teplo, krásu a bezpečí pociťuji po celém rozechvělém těle.
Ale on nemůže být TEN, koho jednou najdu. Znám ho už pár let, a přesto vůbec. Je pro mě knihou s krásnými obrázky, ale napsanou cizím jazykem, ze kterého znám jen pár slov. Je pro mě nocí a černým nebem plným hvězd, které se zdají tak blízko, a přesto se jich nikdy nedotknu. Je pro mě melodií, která je tak nádherná, že ji nemohu slyšet. Je pro mě vším, a přesto to není on. Není, nesmí, nebude. Protože on nechce.
Ale třeba jednou…
Autor Agnees, 17.11.2007
Přečteno 439x
Tipy 3
Poslední tipující: Emily Winnacott, Fade_to_black
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

opravdu zajímavě popsané pocity.. možná prožívám něco podobného.. taky mě kdysi napadlo něco na tohle téma, ale nevím, nedokážu si představit, jak bych to popisovala :)

10.12.2007 15:34:00 | Emily Winnacott

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí