Láska

Láska

Anotace: jen pár vět

Původně jsem se o lásce a milování chtěl trochu více rozepsat, ale myslím, že toho bylo napsáno už celkem dost...
Můj názor je, že člověk může milovat celý život. Je to pochopitelně individuální a záleží, jak je láska prezentována a následně opětována.
Znám hodně lidí, co si říkali hezká slůvka do ouška, ale ve skutečnosti si lhali a vedli dvojí život.
Také znám pár lidí, kteří si říkali hezká slůvka do ouška a dokázali pro toho druhého v nelehkých životních situacích "potit krev". Takových lidí si vážím a beru si z nich příklad...
Jak hluboce toho druhého milujeme, poznáme, jak moc dokážeme být věrní, obětaví, naslouchaví...
Tato, pro někoho nepohodlná stránka lásky - nebýt sobecký a pro toho druhého umět naplno žít, je moc důležitá.
Jsem rád, že neumím milovat jen napůl a přetvařovat se.
Autor Headstar, 01.12.2007
Přečteno 575x
Tipy 3
Poslední tipující: Romana Šamanka Ladyloba, Hippy
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

napsaný to máš moc pěkně a já jsem(nebo aspoň si myslím)člověk co umí obětovat pro lásku hodně.Je tu jenom malý problém-není nikdo kdo by o to stál...takže jestli máš nějakou radu na tohle...

05.12.2007 21:11:00 | Kanzy

Souhlasím. O tom je vztah dvou lidí. O obětavosti, službě a lásce, která se umí rozdávat. Moc pěkné.

03.12.2007 21:38:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí