Když rozum radí srdci

Když rozum radí srdci

Anotace: Toto je kraťoučká úvaha,kterou napsala má kamarádka.S jejím svolením sem toto dílko dávám,abyste měli možnost zhodnotit,jestli umí psát,případně se můžete vyjádřit k jejímu problému,protože rozhodně nebude na škodu,když jí na to řekne svůj názor.Díky Vill

Jako název mě napadlo něco jako – Když rozum radí srdci – ale ještě nevím.

Haló! Prober se, člověče! Celou dobu co Tě znám, lítáš s hlavou v oblacích. Myslíš si, že Tě bude mít někdy někdo rád, viď? To se teda šeredně pleteš! Nebude, jak Tě něco takového mohlo někdy jen napadnout? Takové štěstí Tě prostě nikdy nepotká. Možná Ti může být s někým chvíli krásně, ale nejsi, doufám, tak naivní, že si myslíš, že to bude napořád! Prostě otevři oči – sice bude pořádně bolet, až dopadneš na zem, rozhlédneš se kolem sebe a uvidíš tu krutou realitu, ale stejně Tě to jednou čeká. Proto by bylo nejlepší, když přestaneš snít tu svou pohádku už teď a z toho dokonalého človíčka, co Ti zamotal hlavu, si uděláš kamaráda, dokud Tě bude mít rád. Vždyť přeci víš, že on má pořád rád někoho úplně jiného, někoho, kdo Tě hravě smete z pole, pokud bude chtít. Už by sis to mohl konečně uvědomit, copak Tě ty předchozí zkušenosti nenaučily vůbec ničemu? Hluboko uvnitř přece cítíš, že se mu nemůžeš rovnat, i kdybys sebevíc chtěl, konečně si to připusť. On stále miluje někoho stejně dokonalého jako je on, ale až se z toho dostane, bude milovat znovu, ale ne Tebe – prožívají snad všichni kolem sebe pohádku? – bude milovat opět někoho stejně dokonalého. Ty se na tu úroveň nikdy nevyšplháš, přestože se snažíš, jak nejlépe to dovedeš. Pro Tebe si láska místo nenašla. Věř mi … prosím. Nechci, aby ses zklamal.

Simulka
Autor Villonka, 13.12.2007
Přečteno 474x
Tipy 2
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Začátek se mi teda nelíbí vůbec. Moc nalehávé a zbytečně vyhrocené. Autorka vyloženě vnucuje svůj názor, který je opačný než ten můj.
Pak už se to srovnalo a docela to ušlo, i když zbytečně pesimistické...proč otvírat oči? Jo asi to chápu...jenže nepřítelem nám není láska, ani ostatní lidé. Nepřítelem jsme si sami, protože záleží na nás jak všechno kolem vnímáme.
A že nás nemá nikdo rád...blbost, jenom nám to nedávaj najevo každej den. Myšlenky na sebevraždu jsou podle mě jenom to, že si chceme ověřit, že po nás neštěkne ani pes...a proč by taky měl žejo???

03.01.2008 11:06:00 | Raphael

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí