Vstaň a bojuj...!!!

Vstaň a bojuj...!!!

Anotace: pár slov...vzpomínka na jednu osobu,na kterou jsem myslela že nikdy nedokážu zapomenout.Ale dokázala jsem to(naštěstí)

Zavři oči a ucítíš to. Zavři je pořádně, ať tě nikdo nevidí brečet. Poslouchej, uslyšíš to. Uslyšíš ten hlas. Uslyšíš ho, jakoby stál před tebou a zase ti říkal Ahoj.
Otevři oči, ale on tam nebude stát. Není tu. Přesto vzpomínky na něj jsou stále tak živé. Pamatuješ si jeho chůzi, tón jeho hlasu a vše, co na něm bylo tak nádherné…

Nebreč… nevrátí se a ty to víš, už nepřijde. Říká se tomu láska. Už ho nemůžeš milovat. Nesmíš, netrap se. Bylo to krásné a bylo to nezapomenutelné Je to jako brána mezi minulostí a budoucností. Je to neopakovatelné. Bohužel..

Nezapomeň na něj. Jen nevzpomínej. Zavři oči a nech se unášet. Přesuň se v čase a prožívej ty okamžiky znovu a znovu… Za chvíli zapomeneš. Neboj, vždycky to přebolí a zůstanou jen vzpomínky. A proto vstaň, otevři oči a pousměj se. Měl si štěstí potkat někoho jako je on. Měl si štěstí, tak nebreč. Přijdou další a znovu odejdou… a ty budeš muset bojovat až do konce života.. to je hold život.. tak nebreč… vstaň a bojuj dál…
Autor Denda, 23.01.2008
Přečteno 456x
Tipy 2
Poslední tipující: excited, Ďáblí-andílekO:-)
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Máš pravdu, vždycky to přestane bolet. Ale než to přestane, je to peklo! :)
Ale je skvělý, že jsi to dokázal napsat tak optimisticky. =)

24.01.2008 16:00:00 | Karlička

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí