Stala jsem se závislou...

Stala jsem se závislou...

Anotace: ...díky Tobě :D (1.2.2008)

Stala jsem se závislou...

Závislou na Tobě, na Tvých dotecích, Tvých slovech prostě na Tobě celém. Nikdy jsem ani nepomyslela, že se budu s někým cítit tak šťastná, jako jsem teď s Tebou. Neustále Ti opakuji, že Tě miluji...myslím to smrtelně vážně. Miluji Tě dokonce čím dál víc. Miluji Tě jako nikdy nikoho předtím. Jseš pro mě tím nejúžasnějším člověkem na světě. Pomohls mi přemoci mé občasné "deprese". Díky tobě nevnímám žádné překážky, i když vím, že život je jimi přeplněný. Díky Tobě se cítím jako bych žila v úplně jiném světě jen s Tebou, mými přáteli a rodinou, bez problémů. Přestaly se mi zdát mé sny o mém vysněném neznámém panu "Nikom" a zdají se mi sny o Tobě. Každá chvilička s Tebou je nejkrásnější chvílí mého života. Tvým objetím okamžitě zaženeš všechny mé smutky a chmury. Věříš mi a to podporuje mé sebevědomí. Když nejsme spolu, dokola myslím jen a jen na Tebe, co asi právě děláš, na co myslíš...

Moje myšlenky nejdou jen tak shrnout do jedné věty, kterou bych Ti pak odříkala. Má hlava i srdce jsou přeplněny tím, co Ti chci všechno říct, ale nakonec stejně zůstanu většinou "jen" u fráze jak Tě strašně moc miluju. Jo, je to asi nejvýstižnější a nejkratší fráze co se dá použít, ale je krásná, a je v ní ukryto mnohem víc...

Ty víš, jak to myslím, jsem strašně ráda, že Tě mám a vůbec netuším, co bych si bez Tebe počala...

Mám Tě ráda
a
Miluju Tě
Autor B.a.r.b.a.r, 01.02.2008
Přečteno 532x
Tipy 10
Poslední tipující: tato22, LisSe, Bíša, kucky, Adrianne Nesser, embryo v hlave
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Tak Ti to s dotyčným asi vyšlo, že? No to je dobře:-) Jinak moc dobře chápu to co jsi napsala. Když je člověk zamilovaný, hlavně ze začátku, úplně poblázněný, tak má toho v hlavě tolik až nedokáže říct skoro nic. Pěkný:-)

10.04.2008 00:08:00 | Katka de Krho

jéé.. závidím tenhle pocit..a moc přeju ;)

02.02.2008 00:36:00 | lalej

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí