Když zavírám oči...

Když zavírám oči...

Anotace: Nevěřím nevěřím, že láska je jen pouhý klam. Láska je. Já to vím! Vždyť na ní právě umírám...

Sedím a čekám... čekám a nevím na co...
Na tebe? Možná...

Proč říkat ostátním, že mě něco trápí (že mě TY trápíš)? Proč jím to říkat? Namítnou to, co už tolikrát. Že bych mohla mít kohokoli z těch v mém okolí. Že si můžu vybírat. Že si nemám na co stěžovat. Co by jiní za to dali... prej...
Měnila bych s kýmkoli, jen kdybys mě měl rád TY.
Jenže vysvětli jim to. Že mě ten "kdokoli" kolem mě vůbec nezajímá. Že chci jen jednoho.

Sedím a čekám. Hraju si s korálky od tebe, co mám na krku. A čekám... a pořád nepřichází odpověď na otázku - na co?
Na co tu čekám když tebe se nedočkám? Možná bych prostě měla něco dělat.
Ale řekněte sami, jde něco dělat, když na někoho myslíte 24 hodin děnně? Teda spíš takhle - Jde dělat něco jiného?

Zavřu oči. Představím si tě. Natáhnu k tobě ruku a ty mě chytneš. Jdeme spolu, držíme se za ruce a nic neříkáme. A já jsem šťastná.
Otevřu oči. Jsi pryč. Jsi daleko ode mě a nevíš jak mě to trápí. Pláču...
A tak radši -

Zavřu oči...
Autor GirlFromTheRain, 15.02.2008
Přečteno 513x
Tipy 3
Poslední tipující: už ne pernikova princezna, Simísek
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Ať už Ti Tvé okolí říká, co chce, drž se svého srdce. Být s člověkem, kterého nechceš, je dost těžké a bolestivé, ublížíš tím sobě i jemu. A když už jednoho chceš, ostatní stejně nevidíš;-)aspoň u mě to tak chodí...Držim palce;-)

19.02.2008 20:41:00 | xavian

zvláštní u mě namítají úplně stejně..proč chodíš s tímhle když si můžeš vybírat??můžu..jenže si neuvědomují, že nechci..k čemu mi budou jiní když stojím jenom o toho jednoho?!

17.02.2008 18:15:00 | snítek

ano, ten citát je nádherný. hodně dlouho jsem se jej držela=) Hodně síly...

16.02.2008 19:38:00 | Simísek

Neumírej pro lásku,protože by jsi umřela pro další.

16.02.2008 00:36:00 | WAYWARD

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí