Dopis pro jednu dívku

Dopis pro jednu dívku

Anotace: Napsal jsem to pro dívku se kterou jsem prožil své nejnádhernější dny...

Už poprvé, když jsem tě spatřil, jsem si řekl, že jsi úžasná dívka a moc jsem doufal aby to mezi námi vyšlo. Mám tě rád celým svým srdcem a to už nikdo a nic nezmění. Stále mi to přijde jak zlý sen, ze kterého se nemohu probudit. Vůbec netuším co mám bez tebe dělat, znamenáš pro mě všechno. Ta chvilka s tebou, co jsem strávil, mi změnila celý můj život. Měl jsem radost jako nikdy předtím. Cítil jsem klid a pohodu. Mé srdce jásalo a zas, doufal jsem, že by to mezi námi mohlo vyjít. Jsi pro mě víc než všichni ostatní, jsi pro mě víc než můj vlastní život, který bez tebe nemá smysl. Když jsem byl s tebou, měl jsem důvod pro co žít, žít pro tebe, radovat se, když ty máš radost, snažit se tě rozveselit, když máš trable. Ten smysl mého živote se rozplynul. Cítím jak ze mne vyprchává všechna radost, cítím jak se mé srdce mění v tvrdý kámen, který nic a nikdo neobměkčí. Když si představím, že už tě možná nikdy nespatřím, neobejmu a nikdy tě už nepolíbím, chce se mi plakat. Už si ani nedovedu představit, jak jsem mohl žít bez tebe a nedovedu si představit, jak bez tebe mám dokázat žít. Jak mám žít bez tvého nádherného úsměvu, který mě očaroval? Jak mám žít, když bez tebe to nejde? Chci ti říci ještě, že když si budeš chtít s někým promluvit, když budeš mít nějaké problémy, když budeš smutná a budeš potřebovat rozveselit, jsem tu pro tebe. Chci abys věděla, že se na mě můžeš obrátit s jakoukoliv prosbou. Chci abys věděla, že vždy rád půjdu s tebou na výlet. Chci abys věděla, že nikdy na tebe nezapomenu. Chci abys věděla, že tě nikdy nepřestanu milovat. Chci abys věděla, že pokud si to někdy rozmyslíš a budeš to chtít semnou ještě zkusit, jsem tu pro tebe. Každý den budu doufat, každou hodinu, každou minutu, každou sekundu budu doufat a myslet na tebe. Neboť jsi dívka která mi změnila život. Dívka, která mi do života přinesla radost a lásku. Nikdy na tebe nezapomenu. Jsi mou láskou navždy!
Autor Platón, 18.03.2008
Přečteno 1056x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (3x)

Komentáře

Prekrasny vyznani, jde videt,ze jde primo od srdce, ale i takove situace muzou nastat. Clovek si mysli, jakou pohadku proziva, doufa,ze to nikdy neskonci ale jednoho krasnyho dne se vsechno rozplyne jako voda a nikdo uz nikdy nevrati ty prekrasny chvilky, mrzi me, ze se to stalo i u Tebe, ver mi,ze ja ac jsem ted nejstastnejsi clovek pod sluncem, kazdy den, kazdou noc, kazdou hodinu i kazdej uder svyho srdce se bojim, ze me jednoho dne potka to same, ale zivot je osud, a co se stane, to se stat ma, proto na to zle nemyslim a budu doufat, ze vsechno dopadne dobre.
Do zivota ti preji,abys nalezl novou lasku, ktera by ti v zivote prinesla aspon nejake stesti a aby se vyrovnala te velke lasce, kterou tu ted popisujes a jestli jste byli jeden pro druheho stvoreni, jestli k sobe patrite - osud vam zase splete cesty, ver mi...

15.07.2009 23:20:00 | Světlanka

Krásná uvaha o situaci ne nepodobné mé.Ale bohužel jedine optimisticke co mužu řict je.Bude hůř.

18.03.2008 19:22:00 | Gorgy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí