Má Lásko

Má Lásko

Anotace: Dopis, jež nikdy nenalezl svého adresáta.

Má Lásko,
již je tomu mnoho dní. Nelituji ničeho, co se stalo, ale otáčet násilně kolesem času nemá smysl. Nezlob se na mě, ale je to nemožné. I když si pamatuji na každý okamžik s Tebou, kdy jsem jemně nasával Tvůj parfém, hladil Tvé tělo a říkal si, že bez Tebe žít nikdy nebudu chtít. Vzpomínám často na večery, na nekonečné debaty, i na těch pár hádek o zbytečnostech, díky kterým jsi mě častokrát přivedla do rozpaků a já Ti nemohl ani oponovat.
I Tvé někdy nedomyšlené chování jsem dokázal přejít. Věřil jsem Ti, že se to již nikdy nebude opakovat. Nejen Ty jsi chybovala. Mně si také často odpustila.
Teď se dívám na naši společnou fotografii z letní dovolené. Je to jediná věc, kterou jsem nedokázal vyhodit poté, co jsi odešla z mého života.
Byl jsem s Tebou šťastný, a i přesto že vím, že nemohu žít bez Tebe, ale ani s Tebou, nechci se zase vracet do starých kolejí.
Promiň.
H.L.
Autor Ctěný pán, 05.04.2008
Přečteno 798x
Tipy 21
Poslední tipující: fijalka, drsnosrstej kokršpaněl, brooklyn, strašidýlko-střapatý, Neriell, Puck, Passive, Pišák, spare, ludmil, ...
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

hm... všechno, co napíšeš má úroveň a hloubku, je to silné...
nebyl by čas už přilepit něco nového?

15.05.2010 16:45:00 | drsnosrstej kokršpaněl

takže fiktivně? :) třeba adresáta najde. tip

02.05.2009 14:34:00 | brooklyn

No, nevyjasněný rozchod je fakt šílený...
Vlastní zkušenost... myslel jsem že jsem zapomněl ale teprv po mnoha letech došlo k procesu delete.
Lepší je asi rovnou do mrtva a do trapna všechno vyříkat

06.01.2009 10:04:00 | Im

Četla jsem s velkým zaujetím :) možná škoda, že tento dopis nenalezl adrasáta...

25.10.2008 13:15:00 | Puck

To znám...bolí to moc...

25.04.2008 20:53:00 | Pišák

VeleCtěný pane, váš dopis jsem četla a jsem dojata, kéž by jste se navrátil mi, sic dávno už vás nemiluji, ale můžeme si povídat...

Vaše adresátka

11.04.2008 23:17:00 | ludmil

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí