Proč milujeme nesprávné lidi?

Proč milujeme nesprávné lidi?

Anotace: Zvláštní...když jsem toto mé chvilkové zamyšlení dočetla před celou třídou, jejich pochybovačné pohledy na mne hezkou chvíli hleděly...a nakonec se počali nejistě usmívat...

To nám to příroda ale „hezky“ zařídila. Takový veselý řetězec. Tahle myšlenka mě napadla po shlédnutí filmu: „Návrat idiota.“ Vlastně stačilo přečíst si úvodní větu na obalu dvd.Olga miluje Emila-Emil miluje Annu-Anna miluje Roberta-Idiot miluje všechny-Kdo miluje idiota?
A takhle je to i v obyčejném životě. Ona miluje jeho, on miluje jinou a ta je pro změnu zadaná. Asi nikdo netvrdí, že je to fér, ale přesto vás určitě napadne že to fér není. Proč není láska mezi dvěmi? Proč je to většinou mezi třemi?
Trápíme se kvůli někomu, kdo se trápí kvůli jiné osobě. Málokdy je to oboustranné. Nedá se mluvit ani o štěstí, jako pak o náhodě. A tak se ptám, proč Emil nemiluje Annu a Anna Emila? A proč nikdo nemiluje idiota, který je ve své lásce nejvěrnější? Možná si ho nikdo neváží a nikdo ho nebere vážně. Protože je to přece idiot.
Autor Jimsik, 06.04.2008
Přečteno 539x
Tipy 6
Poslední tipující: Agniezka, Dominik Elbl, Grafomanická MIA
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

no jo..taky nad tím přemýšlím často,že je to celé nějaké smotané s tou láskou...a vážně nespravedlivé..stále nějaké překážky...:(

18.03.2009 10:23:00 | Agniezka

Takhle je to bohužel velmi často...Ale jednou za čas přeci jen člověk potká někoho, kdo ten "řetěz" přetrhne a ono to vyjde...Ale tyhle situace, o kterých píšeš, bolí dvojnásob – protože jsi ta, která zraňuje a zároveň ta, která je zraňována...moc hezký, je dobře, že se nad tím někdo zamýšlí...

08.04.2008 18:29:00 | xavian

Smekám ...

06.04.2008 14:40:00 | Grafomanická MIA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí