Hořké vzpomínky…

Hořké vzpomínky…

Anotace: Vzpomínky na lásku...

Myslíš si, že je den, hodina, minuta, kdybych na Tebe nemyslela?! Pořád dokola mi v hlavě kolují vzpomínky na Tebe, krok za krokem, celý náš vztah. Nedávno jsem si ještě myslela, že se mi zhroutil svět, že už nikdy nebudu nikoho milovat tolik jako Tebe! Myslela jsem na Tebe pořád, ať jsem byla s kýmkoliv a vlastně na Tebe myslím i teď, ale to je jedno…
Byl si pro mě středem vesmíru, chtěla jsem Ti dát úplně všechno, celý svůj život! Jak naivní jsem byla, když jsem si myslela, že to bude napořád… Jenže… Tys chtěl taky! Tak PROČ?!
Pořád jsem Ti říkala jak si úžasný, abych Ti zvedla sebevědomí, abych Ti dala pocit, že jsi pro mě ten nejdůležitější člověk na světě. A jak to dopadlo?!
Zahodil si všechno.... jen si prohodil pár lží, řekl si sbohem, utrousil slzu a odešel si. A teď už si s ní. S jinou…
Věř mi, že Tě vše za chvilku dohoní.......jednou se do toho všeho chytíš jako moucha do pavoučí sítě a nebudeš vědět kdo vlastně jsi. Utíkej si jak chceš, tomuhle neutečeš. Na celým světě pro mě existuje jenom jedna osoba, Ty jsi pro mě stále nejdůležitější a já Tě nenávidím, jak jen člověk může být schopen nenávidět!!! Neboj brzo mě to přejde, až budu jinde, než jsi Ty, až budu mnohem výš než Ty, protože jsem prostě holka, která ví, co chce a taky toho dosáhne. A Ty jednou zjistíš, co si ztratil a budeš toho litovat, ale pro mě už nebudeš NIC…
Autor Estefania, 26.04.2008
Přečteno 341x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Odi et amo

26.04.2008 22:31:00 | Calypsó

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí