LÁSKA

LÁSKA

Anotace: Je to muj uděl,je to moje snaha,je to muj život!

Lásko?
Jsem tu tak sám.Jsem sám a moje srdce pláče.Proč mě tak trápíš,proč mě tak srdcervouce ničíš?Proč to děláš?Bojím se tebe a snad mám strach i ze sebe.Víš nad hlavou mám modré nebe a v srdci mám jen tebe.Tolik přání,tolik štěstí..Tolik a tak málo lásky!
Mohu tak vubec žít?Ano,asi ano,jen mám duši plnou žalu,slzy mé patří jen kráse tvé.Nechci už o nás snít,toužím se o tebe bít,chci u tebe být,chci se v náruči tvé hřát,chci se na tebe smát,chci ti říkat jak moc tě mám rád.Ach lásko!Kde jen jsi?Jsi tak daleko,jsi tak mlhavě vzdálená,jsi tak cizi!Miluji tě a miloval jsem tě vždy,tak krásně něžnou a zároven spalující!Co si počnu?Už vím,budu si tu psát a doufat že mě konečně někdo začne mít rád,že mě konečně někdo začne milovat .Mějte se všichni moc krásně a nezapomínejte skladat básně...
Autor SAP, 27.06.2008
Přečteno 554x
Tipy 4
Poslední tipující: Kelyn, Mraveneček
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

úžasné,krásné,nádherné...jééé tohle bych tak ráda slyšela:o)...proč se takoví lidi nemohou potkat a vzájemně si tu lásku dávat?proč...proč pořád milujeme ty nesprávné lidi?ST!!!

30.06.2008 23:34:00 | Mraveneček

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí