Dopis, který nikdy neodešlu

Dopis, který nikdy neodešlu

Anotace: Mé zpřízněné dušičce J.

Usedám ke stolu
před sebou bílý list
papíru
z něho TY měl bys číst
až octne se ti v dlani
mé myšlenky a tajná přání ...

...mě už prostě nestačí psát ti esemesky, těch pár strohých řádek, co se vlezou na displej mobilu.
Někdo moudrý řekl, že když tě něco trápí, svěř se papíru. Dopisy se v dnešní době moc nenosí, já vím, a taky nejsem utrápená, ale před očima mi naskakují myšlenky jak neonové reklamy a je jich tolik, že je musím přemístit, jinak se mi hlava rozletí na tisíc kousků.
Chtěla bych ti napsat, jak jsem šťastná, že jsi mi vstoupil do života, že tě znám, že si tě vážím, že ti věřím, že se ti mohu svěřit, že se na tebe mohu spolehnout, že mě držíš nad vodou, že mi rozumíš, že TY jsi ten můj osudový muž a že s tebou mám pocit, že jsem ŽENA.
Chtěla bych ti napsat, jak mě bolí, že nejsi volný, že naše setkání jsou kradené chvilky s několika horkými polibky, pár sladkých vět a rychlých rozloučení, střetnutí očí a pár gest, kterým rozumíme jen my dva.
Chtěla bych ti toho napsat ještě spoustu, přestože vím, že tento dopis nikdy neodešlu ... nesmím ...

... a dál v hlavě spřádám myšlenek svých sítě
když podívám se na papír - čtu:

MILUJI TĚ, MILUJI TĚ, MILUJI TĚ, MILUJI TĚ, MILUJI TĚ...
Autor jita.1965, 01.07.2008
Přečteno 1326x
Tipy 53
Poslední tipující: Paulín, te.re., Lola Black, Ráchel, Kira Haulie, CULIKATÁ, modrá..., Zefi, Alexita, Prokešová, ...
ikonkaKomentáře (13)
ikonkaKomentujících (13)
ikonkaDoporučit (4x)

Komentáře

Upřímné a pěkné, ale s nádechem nejistoty, smutku, vyznání. Měl by to číst, a rozhodnout se.

02.03.2024 19:48:09 | Paulín

Znám ten pocit a tím spíš mě dostávají všichni, co odsuzují a radí, abys odešla...nejde to jen tak. :( Moc krásně napsané.

25.09.2013 10:49:26 | v.t.v.h

Ještě jsi zamilovaná do tohoto nevěrníka?

30.07.2012 21:55:40 | Lilien

a třeba si ho přečetl....:-)
přestože někdy je lepší napsat,ale neodeslat,vím to :-)

30.07.2012 21:47:59 | te.re.

Možná by si to měl přečíst, ale pochopil by to a změnilo by se něco? Realita je prostě občas krutá a občas je to ráj. Člověk by se měl chovat tak aby žil stále v ráji a on se tak chová. Chceš žít stále v ráji, tak se ...

29.07.2009 17:10:00 | J.Švihovský

jo,jo, tak tohle znám...napsala jsem i dopis na rozločenou...nedokázala jsem mu říct do očí, že to chci skončit, protože jsem ho milovala. Byl zadaný, nesvobodný, v okovech svý práce, v objetí své rodiny....nakonec jsem odešla (ale ten dopis na rozloučenou jsem mu stejně nikdy nedala - ještě pořád ho mám schovaný)

16.01.2009 21:35:00 | Květa

***

29.11.2008 22:34:00 | jedam

Souhlasím, měl by si to přečíst. V životě je jen málo mužů, kteří vyvolají takovéhle pocity souznění...Je i na nás, zda si je necháme uletět...

14.11.2008 21:00:00 | Isobel

Je to milé a dojemné...

01.09.2008 23:21:00 | Bíša

pryc od nej..hmmm, dobra rada nad zlato..ono to neni tak lehke..
ale na druhou stranu si rikam, ze pokud te miluje, tak tu druhou milovat nemuze, co mu tedy brani v odchodu od ni?? deti??
dneska uz zijeme v jene dobe a vymlouvat se na deti mi prijde jak schovavat se za starý časy..

muj nazor..takhle se trapis..a možna zbytecne

15.08.2008 09:53:00 | saddova

Takové vyznání chce opravdu pero a papír.

12.08.2008 14:44:00 | danaska

Krásně dojemné.... Možná, že by si to měl přečíst...

22.07.2008 23:19:00 | Caracol

Ahojky, úplně ti rozumim. Znám tu bolest, znám tu touhu, znám to zklamání, znám to všechno, co obnáší láska k člověku, kterej je zadanej... Radši od něj pryč, jinak se utrápíš :(

09.07.2008 14:57:00 | Dakotka3

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí