láska vs. přátelství aneb přátelství vs. láska

láska vs. přátelství aneb přátelství vs. láska

Anotace: to, že přátelství může přerůst v lásku je dost známý případ, ale je požné aby se láska opět stala dobrým přátelství?

Jak málo stačí aby se z dobrých přátel stali lidé, kteří nejsou schopni se potkat ani na ulici, natož se druhému podívat do očí?
Odpovědí by mohlo být, a také často je, že jde jen o několik málo okamžiků lásky. Někdy jsou to minuty, dny, týdny nebo měsíce.
Stačí jeden okamžik, aby dobré přátelství přerostlo v lásku, ale kolik je třeba času, aby se láska zase stala dobrým přátelstvím? A je vůbec možné aby se z lásky stalo zase přátelství?
Můj příběh se začal před dvěma měsíci: Bylo krásné květnové odpoledne a já si uvědomila, že k němu náhle citím něco víc než jen k dobrému kamarádovi..můj ohromnej strach, že bych v případě odmítnotí přišla i o úžasného kamaráda mi nedovolil to nikdy vyslovit..uběhly skoro tři týdny od okamžiku, kdy jsem to poprvé pocítila..tehdy jsem mu poprvé řekla, že ho mám ráda, byla jsem odmítnuta..neříkám, že to nebolelo, ale v ten okamžik začal boj o přátelství a nebýt jeho nejsem si jistá jak by tehle, pro mě velice důležitý, boj dopadl nebýt jeho veliké pomoci..během jednoho jedinýho dne jsem si narvala do hlavy, že jsme pouze kamarádi..jen díky tomuhle jedinýmu dnu, kdy jsem se vzepřela svým citům jsem ho neztratila..a dneska si rozumíme snad ještě lépe než kdy předtím..
Možná nevěříte (kdyby to někdo říkal mě asi bych také nevěřila), ale opravdu ho považuju za dobrého přítele a nic víc..
Myslím, že když obě strany udělají maximum, je možné aby přátelství přežilo i lásku..
Autor žvýkačka, 17.07.2008
Přečteno 789x
Tipy 4
Poslední tipující: Anne Leyyd, bez nápadu na přezdívku...
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Musíš být opravdu silná, když jsi to dokázala. Tohle se opravdu povede málokomu. Ale je opravdu nespočtukrát lepší mít stále "jen" přítele.

05.04.2009 18:46:00 | Anne Leyyd

tak to gratuluju, že se ti podařilo přátelství udržet. Mě se to nepodařilo, protože jsme se pak nikdy už nedokázali dostat přes jakousi podezřelou hranici a nikdy jsme se spolu nedokázali normálně bavit. Vždycky tam bylo něco, co prostě působilo, že to nebylo jako předtím...

23.03.2009 18:08:00 | bez nápadu na přezdívku...

Je dobré vědět, na čem jsme... Ty jsi to zjistila a dokázala jsi to vzít, za správný konec:) asi jsi silná, gratuluju:)

22.07.2008 09:51:00 | slunicko.o.o

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí