"I kdyby jen na chvíli..."

"I kdyby jen na chvíli..."

Anotace: ....... k tomuhle vážně nejde napsat anotace.

Někdy si člověk myslí, že určitou věc zvládne. Dokonce tomu i věří. Ale nakonec stejně přijde na to, že to nedokáže..že ze sebe dělá někoho, kým není.
Někdy je člověk pro lásku schopen obětovat více, než by sám řekl. Někdy pro svou lásku zajde daleko za svoje hranice. Ale potom přijde pomalu na to, že je to stejně zbytečný, protože ten druhý to buď nevidí a nebo to vidět nechce.

Od mojí poslední "úvahy" se leccos změnilo. Já se možná změnila...nevím. Tentokrát ale nejsem v rozpoložení vám to tu vypisovat a možná je to tak lepší.

Říkala jsem: "I kdyby jenom na chvíli.."
Tím, že se mi teď neozýváš.. mi chceš dát najevo, že ta chvíle právě skončila? Nebo, že jsem tě zas na nějakou dobu omrzela? Nebo..co?
Každopádně.. nemohu Ti vyčítat vůbec nic. Nakopat do zadku můžu akorát tak sebe! Sebe za to, že jsem tak naivně zamilovaná, že jsem si myslela, že to třeba vážně jednou půjde. Ale dobře...
..to, že se mi neozýváš, mě nutí vážně přemýšlet nad něčím, co mě bolí.. ale posledních 9 měsíců jsem stejně nic jinýho, než bolest nepoznala. Až tenhle 10. měsíc mi dal možnost strávit krásných pár chvil štěstí s Tebou!! A za ty jsem vděčná...

Myslela jsem, že to dokážu.. a že jednou to, co je mezi námi, budu brát stejně jako ty. Ale už pro to, co k tobě cítím... je to nemožné! Pořád bych čekala víc..a víc po tobě chtít nemůžu... už to vím!

Teď nechci, aby to vyznělo blbě.. ale prostě nejsem holka jako ostatní, s kterými býváš.. nejsem holka, která se s tebou chce jen občas vyspat. Jsem holka, která s tebou chce trávit čas, smát se s tebou, dívat se na tv, jíst, procházet se, stanovat, koukat na to jak usínáš a ráno se vedle tebe probouzet..cokoliv.. jsem holka, která tě miluje!.. a proto to nedokážu.. nedokážu s tebou vést nezávazný vztah.

Vím ale, že ty mi tohle dát nemůžeš. Že z tvý strany to prostě nejde... a proto ti to ulehčím...
..říká se, že láska je schopnost pochopit i to, že ten druhý s tebou být nechce. Já už to konečně pochopila! A omlouvám se za to, že jsem to nepochopila dřív. Snad chápeš, co tím chci říct, protože vyslovovat to nechci..

..na mých citech k tobě to ale vůbec nic nemění..
..... miluju Tě!

Tak tohle je přesně ta myšlenka, která mě bolí...skončit to, co mě dělá relativně šťastnou!.. protože.. i když je to jen nezávaznej vztah.. pro mě chvíle s ním znamenají všechno!!... ale vážně nevím, jak dlouho to ještě zvládnu.. jestli to zvládnu, když se mi teď neozývá.

...někdy si člověk myslí, že zvládne určitou věc, ale pak přijde na to, že ne! A někdy člověk pro svou lásku obětuje víc, než by sám řekl.. a někdy člověk zajde daleko za svoje hranice. Někdy udělá něco, co by jindy neudělal... něco, k čemu ho dovede jen láska. A to dělám teď já...
..ale řekla jsem... "I kdyby jen na chvíli...."
Autor Karlička, 11.08.2008
Přečteno 685x
Tipy 12
Poslední tipující: Ejí, I.walk.Alone, PoeziGirl, bajli33, Hříšná, Caracol, Baldeus, Loved by everyone, Grafomanická MIA
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Jak moc, dokáže člověka zlomit vlastní neschopnost odolat tomu, koho milujeme. Jak moc bolí, když naše láska se po společné noci vrací ke své "oficiální". A tvé oči, jen slzavě sledují zavírající se dveře a čekáš, až příště budeš zase jednou "dost dobrá"... Každý chce skončit tuhle hru na rub a líc, ale jen ten, kdo opravdu miluje, sám v sobě ví, že to nikdy nedokáže. Přeji hodně štěstí, i ta chvilka štěstí, jak sama víš, za to utrpení stojí, ne že ne...ST

17.05.2009 18:12:00 | I.walk.Alone

čekání..rozumím a lituju..pekelný boj mezi rozumem a citem končí porážkou z obou stran..být pak raději konzumní a povrchní? asi jo, tohle jsou doživotní rány, bohužel

15.03.2009 17:59:00 | Bolemíra Nebeská

dávám ST.. až moc dobře rozumím tvým pocitům... i kdyby jen na chvíli.. ta chvíle za to stojí

16.08.2008 15:02:00 | Caracol

Týjo, tohle mi trochu připomíná mě :)
Každopádně, hodně štěstí do budoucna...

13.08.2008 07:02:00 | Baldeus

Myslím že sme na tom dost podobně " ta moje vysněná láska" se jmenuje Tonny a přivádí mě k šílenství.. vím že by mě chtěl a už několikrít sme byly jen krůček od "toho" :) ale jak říkáš nemůže se mnou mít normální vztah..závazný.. mám pocit že se stydí vzít mě meziu své přátele přesto že si s většinou z nich můžu pokecat a takl nějak normálně se zdravíme no a hlavně to podle mě všichni vědí..až na něj mno snad sem tě moc nepopletla a dává to nějaký smysl..hodně štěstí pa

12.08.2008 19:23:00 | pohodářka

Zamilovat se do studenýho trouby je to nejhorší...

11.08.2008 23:32:00 | Grafomanická MIA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí