Ach ty holky...

Ach ty holky...

Anotace: aneb jak dokážeme věci, které klukům příjdou až neuvěřitelné...

Mám pár hodně dobrých kamarádek a momentálně jak u nich, tak u sebe pozoruju to, že neexituje žádná, která by neměla trable s klukama...

Moje nejlepší kamarádka miluje kluka (Matěje) svoji kamarádky z dětství. Párkrát spolu spali ( spala s ním i s kamarádkou - bože ) a tvrdí, že ho miluje... Jenže! Ona miluje každého... Ondru, Tomáše, Lukáše, Michala a Pavla. Každého z nich milovala... nejdýl však tak cca 5 týdnů a pak ji omrzeli. Jenže teď je tu Matěj... a jí to drží až moc dlouho... Přesto se smířila s tím, že jeho nikdy mít nebude a dál hledá kluky, které bude týden či dva milovat... a stejně pak brečí kůli tomu, kterého miluje doopravdy.

Moje dvě kamarádky ve třídě začali se svými stávajícími partnery chodit tak kolem Valentýna roku 2007. Budou to už dva roky... Jedna z nich (nazveme jí Lucie) je se svým přítelem celkem šťastná... vyspali se spolu po půl roce a veškerý svůj čas tráví spolu... Ona začíná mít ponorku a už odmítá i sex... s ním jí prostě nebaví. I přesto, že on je dětinský a je na ní až moc závislý... Ona s ním zůstává jen proto, že ona byla jeho první a on její první a jsou spolu až moc dlouho...
Ta druhá (třeba Žaneta) se se svým stávajícím přítelem rozešla cca po 6měsících chození... vyspala se s ním po týdnu vztahu a celkem jim to klapalo. Do té doby než jí oznámil, že je tlustá, blbá, že ho nebaví a hlavně že jí nemiluje! A to je Žaneta fakt kočka (jen je trošičku zaoblená! a to on jako sportovec nesnese). Plakala a bušila do všeho okolo sebe až ho uprosila a další tejden spolu chodili... pak jí opustil definitivně (teda skoro). Ona opět brečela a nadávala... než začala spát s mým kamarádem!! To se její bývalý přítel dozvěděl a začal jí psát milostné a depresivní sms... že jí stále miluje... a co ona? Vrátila se k němu... a teď je to zase jak dřív... jen s tím, že se k němu nastěhovala a nechce jít na vysokou aby se o něj mohla starat! v 18!!

Další... moje kamarádka z dětství (Katka) chodí se svým klukem asi 8měsíců... Tvrdí, že už ho nemiluje... pravidelně mi uplakaná volá a chce se vrátit k bývalýmu...kdyby se k něčemu měl... její součastný přítel dal výpověď a každý den vypije 1 litr krabicáku a pak na sebe akorát řvou... nepochopim proč s nim je...

a nakonec já... Ztratila jsem 20měsíců kůli arogantnímu kterénovi... vážně jsem ho milovala... a i když už sem ho půl roku neviděla stále se najdou chvíle kdy mi ho něco připomene a že se mi po něm stýská... ale je to celkem za mnou...jen nedokážu mít ráda někoho jinýho...zatím...

a nějákej konec? Snad jen to, že by sme někdy zasloužili palící do hlavy a dělat to co by smě měli... a to, že by sme Vás (kluky) měli poslat do prdele hned jak to začne skřípat :-P sme moc mladý na tyhle problémy... snad...
Autor Hříšná, 03.10.2008
Přečteno 518x
Tipy 3
Poslední tipující: ewon, strašidýlko-střapatý
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

pravidlo číslo jedna: nikdy nepsat nic osobního nebo týkající se jiných osob
pravidlo číslo dvě: když už tak jedině tak básnicky aby to nikdo nepochopil :-)

ne je to dobrý :-), počet jsem si, což je asi nepřiznaná škodolibost. když člověk... já... vidí..., že není co závidět.

08.08.2009 00:15:00 | ewon

trefné:-)

19.12.2008 18:50:00 | Swimmy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí