Láska - věčná

Láska - věčná

Anotace: Pokusím se.. popsat svůj pohled na lásku. Na slovo, kterým se často plýtvá, na smysl mého života a příčinu svárů mezi přáteli.

Láska, slovo, které na nás vykukuje z každého rohu. Chci se věnovat té, která označuje vztah mezi lidmi. Tento druh lásky je pro mě osobně jedním z nejdůležitějších faktorů lidského života.

Je to jen můj názor, ale myslím, že na světě jsou dva druhy lidí. Lidé bez pravých emocí-včelky a lidé, kteří cítí celým svým tělem-poutníci.

Na počátku lidstva se tyto dvě skupinky sjednotily, protože zjistily, že spolu jsou silnější, potřebují se navzájem. Včelky se promíchaly s poutníky a teď jsme to my-kříženci. Každý kříženec má samozřejmě jiný díl z poutníka a včelky. A proto na první pohled nemáme dostatek životních lásek, jsou roky kdy hledáme a nenacházíme, nebo zoufale čekáme, zda se náš milovaný človíček také zamiluje.

V čem je tedy kouzlo lásky ? Proč jí podléháme ? Myslím, že právě její vyjímečnost je pro nás tak lákavá a cenná. Asi jsem ještě moc mladý, abych mohl popsat zamilovanost, ale přeci jen, to co cítím, když se zamiluju, to je neopakovatelné: tíha na hrudníku, chvějící se tělo, myšlenkové poutě, představy o budoucnu... všechno to provází nepopsatelná síla, která opravdu dokáže všechno, ale jen v případě, že je oboustranná.

Věčná láska... něco co mi bere energii a zároveň dodává touhu k žití. Jaký je sex s nemilovanou osobou ? Hezký, příjemný, ale zdaleka ne tak emočně silný jako milování s milovaným.

Možná jsem až moc poutníkem, celý svůj dosavadní život bloudím, od jednoho extrému k druhému, žiju z prožitků, víc nechci... jen ta láska zůstává pořád stejná.

Jen chci poprosit o komentáře, jakékoli... díky
Nechci na to zůstat sám...
Autor JR, 22.10.2008
Přečteno 594x
Tipy 14
Poslední tipující: Jeněcovevzduchukrásného, Anita Buchtová, Grafomanická MIA, PoeziGirl, M3rryMarta Valenová, LucQa, Karlička, B.a.r.b.a.r
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Žil jsem život jen pro samé, své zážitky, střídal partnerky jak praštěný, flám za flámem.Pak jsem konečně kolem třiceti potkal tu pravou, a konečně jsem procitl.Někdy udělá větší radost dát, nežli jenom brát.Přeji ať najdeš taky tu svojí, pravou Lásku.

10.04.2014 18:11:54 | Jeněcovevzduchukrásného

Láska je zárukou přežití lidstva a sex bez citů může být úletem více než báječným, jde o to, na co se soustředíš a hlavně - jak si voníte :)

01.12.2009 23:49:00 | Lilien

To rozdělení lidí je skvělý nápad a dost reálný! Tohle dílko se mi moc líbí (ostatně jako všechno tvé, co se mi dostalo do zorného pole), plně souhlasím s tvým názorem!

"Možná jsem až moc poutníkem, celý svůj dosavadní život ůbloudím, od jednoho extrému k druhému, žiju z prožitků, víc nechci... jen ta láska zůstává pořád stejná." Tímhle mi úplně mluvíš z duše!

Jo a když tak nad tím přemýšlím, jedním dost velkým poutníkem byl i K. H. Mácha, pokud si vzpomínám správně, tak chodil téměř pořád pěšky, a to i mimo dnešní ČR.

ST! :-) A přání samých krásných objevných cest, ze kterých si přineseš i nějaký ten suvenýr... ;-) Díky!

21.03.2009 23:23:00 | Anita Buchtová

To bylo tak působivé, že jsem si to musela přečíst dvakrát, abych to pobrala:D Já ti nevím jak ty, ale ve svém okolí potkávám spíš ty včelky než poutníky, zato sama sobě někdy připadám jako tutový poutník - emoce sama:D

18.03.2009 17:16:00 | Grafomanická MIA

super úvaha a nejsi na to sám...vážně moc dobré,díky.m3rry

03.12.2008 22:34:00 | M3rryMarta Valenová

Největší požitek je z pohledu, doteku nebo polibku milované osoby... zdaleka nemusí jít o sex...to je jen požitek lidstva (přiznávám příjemným) ale je brán jako vlastní uspokojení... kdysy dávno se bral jako plození potomstva a pak nějákej nadrženec přišel na to, že mu to dělá dobře... a teď se stal nejmocnější zbraní lidstva...snad větší než láska... láska už je teď brána za přežitek... a ukažme na někoho kdo jí spokojeně prožívá...

26.10.2008 20:42:00 | Hříšná

myslím, že je to pravda. připadám si taky věčným "poutníkem", který neustále bloudí mezi lidmi, kteří o něj nemají takový zájem jako on o ně...když se do někoho zamiluju, je to z mé strany vetšinou naplno a potom rozchod velmi bolí (viz. moje "díla":-( ). teď sem už delší dobu opět sama, (nemůžu říct , že by mi to vyhovovalo.) sem teď "jen" sama se sebou, svými kamarády a s rodinou. chybí mi láska, nemám nikoho, kdo by opětoval moje city, ale na druhou stranu mě teď nikdo nemůže zklamat...chci teď být chvíli sama, odpočinout si od těch odmítavých, občas nerozhodných řečí "včelek", kterým je úplně jedno, že pro ně někdo trpí...doufám, že pochopíš, co tím myslím, nevím, jestli jsem vyjádřila dobře svoje myšlenky...přeji hodně zdaru...:-)

23.10.2008 20:08:00 | B.a.r.b.a.r

Láska je mocná čarodějka,až potkáš toho Pravého,tak to určitě poznáš.Hodně štěstí.

22.10.2008 21:21:00 | BARBYE

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí