Jak dlouho padá láska k srdci?

Jak dlouho padá láska k srdci?

Anotace: mno dobrá snažila sem se být nestranná,ale pravda je, že nejsem, kdo z vás mi helfne toto rozseknout?

"láska je jako slza - vzniká v oku a padá k srdci."

já mam pocit, že občas trvá strašně dlouho než láska z očí dopadne k srdci, vždyť jak si jinak vysvětlit tuto situaci:

dva téměř dospělí lidé se potkají. oba jsou přirozeně krásní, on je na první pohled děvkař ona vypadá jako slušňačka, která nezná nic jiné než knížky. počáteční odtažitost způsobena prvním dojmem opadá do půl hodiny. s překvapením zjišťujeme, že on je milý kluk, který by nikdy úmyslně žádnému děvčeti neublížil a ona? Ona není tak slušná jak vypadá, ale je to pořádné vybijokno. vzájemné tělesné sympatie se rozvíjejí během 5 hodin, které stráví v pokoji, který mají společně s dalším kamarádem stojícím za jejich seznámením. tělesné sympatie přerůstají v tělesný kontakt a následně tělesnou lásku.

Co je na tom zvláštního, to asi nikdo nevíte, a proto vám to vyjasním. tak tedy tato tělesná láska přetrvává do nynějška, což znamená přibližně 8 měsíců. nejspíš u vás právě nastal takzvaný aha efekt...

další otázka, kterou byste mi položili je určitě, jestli to není trošku podivné... samozřejmě že je to podivné, on pěje ody na její boky, prsa, oči, ústa, krk, nohy, zadek, jemnou kůži a vlastnosti. Ona je unešena jeho ochranařskym reflexem a plno dalšími pěknými věcmi. já jako nestranný pozorovatel čekám, kdy ta láska konečně odpadne od oka a spadne do srdce, protože tito dva lidé jsou si podle mne souzeni.
Autor angelicek, 09.11.2008
Přečteno 560x
Tipy 2
Poslední tipující: anti-HERO, Bíša
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To je hezkýýý! :)

10.11.2008 15:25:00 | Karlička

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí