Láska

Láska

Anotace: Venku stojí chlapec, čeká na sousedovic holku... Sousedovic holka má kluka... Chlapec čeká už dobré dvě hodiny. Přečetl jsem si, co si o tom moudří lidé na literu myslí. Děkuji, smekám.

Popravdě nevim kdy se to ve mě zlomilo, asi jen nemám takovou trpělivost jako Vy.
Zaujalo mě, jak všichni pofňukáváte nebo oslavujete a následovně ofňukáváte "lásku". Podělím se s Vámi o svou zkušenost. Můžete si říct, ten je mladej, ten o tom nic neví. Pak je to vaše hloupost, ale když jste tak chytří vyvraťte mi několik základních faktů, pokud je nedokážete vyvrátit, fňukejte vesele dál.
- Rozdíl mezi přátelstvím a láskou je fyzický kontakt vrcholící milostným aktem (sexem, souloženim, šukánim...) Zvláštní, láska má jen jedno jméno, sex jich má tolik. Já jednim jménem oslovuji většinou jen známé. Pro osobu mě blízkou mam oslovení vždy víc, jako pro sex. A prosím nestrkejte mi sem teorie o souznění duší a jiné ...věci, vidím až příliš často jak tyto teorie troskotají jak troskotají vztahy. A z duše vyvolené se stává sviňák a po čase nikdo. To vyvolení z toho přímo čpí...
- Láska je pudová záležitost. (Lásku tvoří hormony)
- Chceme to co nemůžeme mít. Tedy to co nás nechce...
- Láska vždy vyprchá.
- Bernou mincí trvanlivosti vztahu je čas.
- Láska má nepsaná pravidla, která se nesmí porušit.
- Láska je mimoprávní dohoda mezi dvěma lidmi, jež nechtějí být sami.
- Láska je snáze dostupná krásným lidem.
- Láska se dá koupit!
- Už je Vám na zvracení ze mě nebo z lásky...

Tak vesele stůjte dál v mrazu a pište básně. Já si nachvíli odskočím do nedaleké nonstopky... To víte, chemie je chemie...
P.s. Držím nezkřehlé prstíky...
Ehm... Vlastně ne, nedržím...
Autor Árés, 16.11.2008
Přečteno 532x
Tipy 11
Poslední tipující: Kanzy, Sunny, Karlička, jusTMee, 11477, Tacca, Grafomanická MIA, Romana Šamanka Ladyloba
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je dobře že je ti mě líto, protože to jen poukazuje jak hluboko jsem šel. Zajímalo by mě jen kdo byl ten tvůj, kvůli kterému je ti mě tak líto.
"Budiž Vám druzí zrcadlem!"

26.12.2008 23:41:00 | Árés

víš...je mi tě vlastně líto...Za tenhle názor...ne že bych tě odsuzovala to ne..ale to co ty vnímáš jako lásku...to je...smutné..je mi tě líto. Já Nejsem bůhvíjaký romantik to ne...ale láska je, ať chceš nebo ne

22.12.2008 19:35:00 | Lady Carmila

Co dodat? Snad jen, že každý odsuzuje to, co ho zklamalo. Chápu tvoje ůvahy, ale i tak si myslím, že časem změníš názor. Pevně v to doufám.

23.11.2008 09:22:00 | Kanzy

Ne, já tě vůbec neodsuzuju. Jsem taky kolikrát tímhle světem pořádně semletá a to jsem vždycky věřila na dobré lidi a na lásku, která tě jednoho dne praští přes oči, ani nebudeš vědět jak. Je také pravdou, že jsem od malička kolem sebe lásku měla, lidé mi ji vždycky dávali, doslova plnými hrstmi, byla jsem vlastně šťastná. Jenže jak jsem rostla, došlo mi, že vedle lásky jsou také lži...a že čistá láska skoro vůbec neexistuje. Lidé si naopak na lásku hrají, nechtějí být sami a tak za lásku platí, žijou v přetvářce, jen aby si na malou chvíli lásku ještě udrželi...
Ano, je to hodně nespravedlivé, protože to všechnno kolikrát láska vůbec není, to jen my ji tak nazýváme...ale proč?
Přesto všechno na lásku pořád věřím, protože nemůžu jinak. Když pořádně doširoka otevřu oči, zjišťuju, že láska je přítomná i u škaredých lidí, ti se nemilují jen pro krásu svého obličeje, ale třeba právě proto, jací ve skutečnosti jsou.
Láska je prostě strašně zvláštní věc a já si klidně ještě po sté zlomím srdce, třeba jen proto, abych ji na malou chvíli zase cítila...ale ne, pozor, nechci žádnou náhražku, chci prostě lásku...

19.11.2008 15:11:00 | Sunny

Podle textu je vidět, že ty lásku ani nepotřebuješ a nejspíš ani nikdy hledat nebudeš. To chápu, jsi přece kluk a takových jako jsi ty je spousta. Ano, když si s někým rozumím a ten člověk je hezkej, je to fajn, ale neznamená to, že bych s ním chodila. Láska je podle mě vzájemný pochopení, jsou to chvíle, kdy se cítím šťastná, kdy vím, že člověk, kterýho mám ráda mě vždycky podrží, dokáže mi poradit, přijme mě takovou jaká jsem i s mýma chybama. Jasný, takový lásky je málo. Málokomu to taky vydrží. A ještě něco - některý holky ti na prachy a na vzhled nenaletí. A když nevíš, jaký to je mít někoho opravdu moc rád, tak to tě velice lituji:-)). Nenudíš se v tom svým úžasným životě? Podle mě je hezký mít někoho rád, i když třeba s tím dotyčným/dotyčnou nechodíš.

18.11.2008 01:17:00 | Mary-Lin

to co ti nazyvas laskou - je dle meho sexualni pritazlivost ... nekdy tak laska muze zacit ...

http://www.ini.cz/ranka/zen/zen07.htm
cituji z popisu te karty:

Láskou nazýváme ve skutečnosti celé spektrum vztahů mezi nebem a zemí. Na té nejpozemštější úrovni je láskou sexuální přitažlivost. Tady se mnoho z nás zasekne, protože naše podmíněnost zatížila naší sexualitu všemi druhy očekávání a potlačování. Ve skutečnosti je největším "problémem" naší sexuální lásky to, že nevydrží moc dlouho. Tepve tehdy, když jsme schopni tento fakt přijmout, ji můžeme skutečně oslavovat takovou, jaká je - uvítat ji, když je tady, a s vděčností se s ní rozloučit, když odejde.
S tím, jak budeme dozrávat, můžeme začít ochutnávat lásku, která je za sexualitou a která respektuje jedinečnost toho druhého. Začneme chápat, že nám náš partner často slouží jako zrcadlo, odrážející nepoznané aspekty našeho hlubšího já, a tak nám pomáhá stát se celistvými. Taková láska je založena na svobodě - ne na očekávání nebo potřebě. Její křídla nás nesou stále výš, k univerzální lásce, která vnímá vše jako jediný celek.

17.11.2008 18:08:00 | Romana Šamanka Ladyloba

povedené postřehy

17.11.2008 13:45:00 | 11477

Víc než samotná úvaha mě zaujal ten cynismus z toho dáchající a taky to, že bohužel většina z toho je fakticky fakt. Nemůžu než souhlasit, i když je to smutné.

17.11.2008 10:47:00 | Grafomanická MIA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí