Láska?

Láska?

Anotace: úvaha nad významem slova Láska

Láska? Co to slovo znamená?
Bolest, touha, vášeň…
Bolest? Proč bolest?
Neboť člověk když miluje, přijde mu, že je na světě sám. Sám a nikdo mu z té samoty nepomůže. Všichni mohou natahovat ruce. Však on se žádné nechytí.
Samota? To je hrozné… proč se tedy člověk může zamilovat?
Občas jsou chvíle, při kterých nám do samoty vstoupí světlo, vykouzlí nám úsměv na tváři a my víme, že i kdyby to mělo být jen na pár minut, že ta bolest a samota za to stojí.
Světlo? Jaké světlo?
Bílé, jasné, osvobozující… v podobě silné touhy a vášně… spalujícího vzrušení a očekávání… však světlo opět zhasne… sedíme v temnotě, sami v široširém temném kraji… však naše srdce je naplněno tou to září… díky ní nás světlo jednou opět najde… my budeme zas na pár minut šťastní… proto milujeme… proto jsme milováni… proto pro lásku žijeme… proto to umírání!
Autor Platón, 25.12.2008
Přečteno 600x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Je tezko posoudit co vlastne laska je. Jinak o ni mluvi ten, kdo ji proziva, jinak o ni mluvi ten, komu ublizila a koho dostala na dno.
Nerikam, ze jsem velky snilek,ale vzdycky jsem spis brala zivot jako jednu velkou pohadku - nechci byt totiz zatim dospela, kdyz nejsem - a brat na sebe tihu dospelosti. Kazdej resi silene zbytecny problemy at uz v zivote nebo v lasce, ale ja lasku i zivot beru pohadkove. Snazim se svemu princi dat cele srdce a vsechno co muzu, stejne jako ostatnim, na kterych mi zalezi, proto si myslim, ze v lasce zalezi na tom, jak to ti dva urciti berou, vzdycky se ze vztahem da neco delat, ja verim na lasku na veky!!! Mozna si reknete, ze jsem mala holka, co nic nevi o svete, mozna nevim vsechno, ale jedno vim jiste, ze kdyz clovek v zivote chce neco dokazat, dokaze to, a pokud ne, musi se aspon pokusit udelat vse pro to,aby to aspon skusil. vsichni lide sou lini, nez by neco vyresili,raci se pohadaji. Nenavidi se, a rozjdou se, zacnou novej vztah, kterej je ze zacatku krasnej ale pak prijde to same...a porad dokola jak na kolotoci, ale kdyby pochopili, ze se daji problemy resit a udelali by krok dal, mozna by lasku na veky nasli, ja v ni verim..
Ver i ty Platone, nekde na tebe ceka!:)

15.07.2009 23:13:00 | Světlanka

Laska je mechanismus, co vynalezli bankeri, aby nas donutili vycerpat ucet :)

01.01.2009 15:23:00 | Nergal

Myslím že každá láska je předem předurčena k zániku. Člověk se nadchne, prožije několik nádherných chvilek, něco se pokazí a spadne zase do temnoty smutku a samoty. Obtížně se škrábe nahoru, aby ho zase někdo srazil dolů. Je to jako na houpačce jednou jsi dole jednou nahoře...co se mě týče jsem spíše dole

25.12.2008 17:07:00 | H.alina

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí