bolest v srdíčku

bolest v srdíčku

Anotace: o dívce, která milovala jednoho úžasného kluka..

chodili, spolu dlouho..hrozně se milovali a moc jim to spolu slušelo..ona byla drobné malé štíhlé postavy a on byl vysoký a akorát do jejího objetí..byli spolu hrozně moc šťastní, ale bydleli daleko od sebe...to jim však nedělalo problémy..když přijel, ak si to spolu moc užívali a pořád se spolu mazlili..prostě dokonalý pár..dívka však měla víru, v které vyrůstala od malička..a rozhodovala se jestli dá přednost chlapci a nebo víře..i stím klukem o tom mluvila, ale nějak běžel čas dál a oni byli spokojení...avšak dívce se pořád v hlavě ozýval ten hlas, že to není v souladu s její vírou..po dlouhém uvažování a brobděných bezesných nocí a závislosti na raní kávě se rozhodla...bylo to těžké a moc to bolelo..ale poslala dopis..v něm mu vše vysvětlila a poslala mu ještě i nějaké knihy od její víry..hned poškole šla na poštu..ještě se rozmýšlela jestli to má udělat..nakonec si dodala odvahu a poslala..pak už se to nedalo vrátit..když si to uvědomila, tak se v ní všechno sevřelo a usedavě se rozplakala..druhý den byl zvláštní...zase skoro celou noc nespala a zdálo se jí o něm...o jejím milovaném chlapci..probudila se se slzymi v očích..ráno ji volal a mluvil sní..dívka byla moc smutná a on to hend poznal, že není něco v pořádku.ptal se jí hodněkrát, ale ona mu nic neřekla...jen čekala až přijde domu...mezi tím si ještě psali a on se pořád ptal..když přišel domů, tak se ji volal..když mluvil normálně, tak si myslela, že to ještě nepřišlo a byla zase veselá..domluvili se, že na něho počká na icq..a že se ještě půjde najíst..za chvíli se však přihlásil a ona mu psala...v tom přišla zpráva od něho.."takže to je konec?"..dívka to pochopila..ale raději se zeptala..řekl, ž mu přišel ten dopis..skoro až histeryckým pláček se rozbrečela..byla nešťastná a moc to bolelo..za chvíli odešel...pak spolu mluvili..ona však mlčela..nemhla ze sebe vydat ani hlásku..pláč to nedovolil..pak se znovu sešli do icq a chvíli spolu povídali...pak však odešel se slovi, že se omlouvá..ale, že nemůže..že to nezvládá a že to hrozně mco bolí..velice mu rozuměla..cítila to samé..teď si to všechno vyčítala..od té doby s nikým nemluvila..šla ven..nevěděla kam, jen se kolem ní míhala krajina..když se stmívalo zalazla do svého pokoje a plakala..pak ji něco klaplo v hlavě a ona prohrabávala penál...a narazila na žiletku..přemýšlela jestli to má udělat...jestli má ukončit tu bolest..umlčt ty výčitky za tu bolest co mu způsobila..za to, že mu zlomila srdce..už měla žiletku na zálěstí a potáhla..jen mírně, ale krev ji tekla..pak si vzpoměla co mu slíbila...že neudělá žádnou blbost..nechtěla umřít a tak se řezala do stehna...a najednou z ní opadla nějaká bolest a bylo ji líp..pak ale řekla, že to nesmí...že by to bylo pro něho ještě horší..čato měla chuť to ukončit..ale nemohla kvůli němu...něc ji to nedovolilo..čas ubíhal pomalu a ona byla pořád nešťastná...pak když si spolu začali trochu psát, tak ji ti vzalo ještě víc..na nějaký čas si úplně přestali psát..ona byl na práškách..za tu dobu se ba hodně změnili..pak si začali psát..jen občas..pak mu večer na minutu volala..po minutě kdy se to ukončilo se to přerušilo a ona začala hrozně plakat..odvážila se ještě na minutu zavolat, ale pak už nemohla..ten nešťastný hlas..ta bolest..srdce které krvácí...srdce které moc miluje..výčitky, které říkají, že si za to může sama...a věděla že je to pravda..všechno ji bolelo..nechtělo se ji žít..pak si ale začali trochu více psát po nějaké době..a bylo to krásné...pak se ale zase něco pokazilo a nepsali si..ani jeden nevěděl proč..ale opět se spolu začali bavit..a teď už více a byli oba šťastní..i když to nebylo jako dříve, ale lepší, než předtím..začali si hodně volat..a najednou to vypadalo, jako že spolu opět chodí..dívka se ho na to ptala..on ji řekl, že to by mu měla odpovědět spíš ona..zase byla nešťastná, protože věděla co má říct..ale neřekla nic..jen hm..on se ale nezlobil..hápal to..on ji totiž pořád milovel...přes tu bolest co mu způsobila..přes to zklamání..přem moře slz, probděných bezesných nocí ji miloval...nezlobil se na ni..odpustil ji všechno..teď plánují, že se spolu sejdou..stejně ho miluje jako nikoho jiného...přijít o něho, přijde o všechno na kom ji kdy tolik záleželo..přijde o srdce..o jeho srdce..nikdy ho nepřestane milovat...

i když tohle nikdy číst nebudeš...HROZNĚ MOC!!! PROMIŇ ZA VŠECHN TU BOLEST...NIKDY JSEM TI NECHTĚLA UBLÍŽIT...ALE... PROMIŇ ZA VŠE!!!
Autor šášátko, 07.02.2009
Přečteno 369x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí