Přátelství vs láska

Přátelství vs láska

Anotace: Co je důležitejší..??

Co je důležitější, přátelství nebo láska..?! Myslím si, že tuhle otázku řeší hodně lidí. A co je teda důležitější? Asi záleží na tom, ze kterého pohledu se na to podívám. Říkáte si, že tyhle dvě věci musí jít k sobě. Oboje jsou emoce, které člověk ke svému životu potřebuje. Když nějaký člověk získá přátelství a lásku a má to štěstí, že si nemusí vybírat s kým bude v danou chvíli, tak může být právem šťastný. Ale znám bohužel i případy, kdy se tohle nestane. Potom přichází rozhodování, kdo je pro Vás důležitější. Kamarády znáte dlouho, mnohokrát Vám pomohli, ale Vy se zamilujete a nemůžete se rozhodnout. Vždyť skuteční přátelé by s Vámi měli přežít všechno,co se Vám přihodí, včetně toho že si najedete někoho, kdo se jim nebude zrovna zamlouvat. Ale když Vám to dávají najevo a dají Vám vybrat bud oni nebo ON(ONA). Tak co je to potom za kamarády, když Vás postaví před toto, podle mě nepříjemné rozhodnutí. Většina lidí v této situaci začne přemýšlet, kdo je pro něj skutečně důležitější. ,,PRO“ a ,,PROTI“.
Ale když takhle začnete přemýšlet, v hlavě se Vám automaticky utvoří myšlenka, když si zvolím tuto možnost, neudělám chybu?! Co když se rozhodnu špatně a pak toho budu litovat? Jak se mám rozhodnout, abych neudělala chybu? Přejete si, aby se objevila nějaká dobrá duše, která by Vám pomohla se rozhodnout, ale časem zjistíte, že žádna taková duše se nikdy neobjeví, protože v tohle rozhodování Vám nikdo nemůže pomoc a následně zjistíte, že na pár záležitostí v životě zůstanete sami. Ale i když tohle zjistíte, pořád nevíte jak se rozhodnout. Začne se Vám v hlavě promítat myšlenka typu ,,Co když mi to s ním(ní) nevydrží..??“ Řekla bych, že tohle rozhodování patří mezi ty složitější v životě. A záleží na konkrétním člověku, jak se rozhodne, protože každý člověk má různé ,,priority“.
Ale ač už se člověk rozhodne jak chce, vždy by to rozhodnutí mělo být bez pochyb, bez otázek ,,Co kdyby..?“. Tou možností, kterou si zvolíte by jste si měli být maximálně jistí, už jenom proto, že tím podle mého názoru hodně ovlivníte svůj následující život. Bohužel tuto situaci znám osobně z reality. Když přede mnou bylo tohle rozhodnutí, bohužel jsem byla až moc zaslepena láskou, proto jsem si vybrala právě ji. Bohužel následně nevydržela a nejvíc jsem litovala , že jsem se nerozhodla jinak. Ale netvrdím, že to takhle musí dopadnou vždy. Ale nejvíce je spokojen člověk, který může mít obojí zároveň.
,, Život je jako bonboniéra, nikdy nevíš co ochutnáš. “
Autor Nanuinka, 16.02.2009
Přečteno 325x
Tipy 2
Poslední tipující: PoeziGirl
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí