Láska je krásná věc..

Láska je krásná věc..

Anotace: Okamžity, které nikdy nezapomeneme..

Láska je krásná věc, krásný zážitek, krásná emoce, kterou všichni poznají nebo poznali. Hodně lidí na ni může mít jiný názor, protože jim ublížila. Ano, láska ubližuje, ale i dělá člověka šťastným. Ale zkuste se zamyslet nad otázku, zda-li Vám bylo lépe s láskou nebo bez lásky. Na tohle už si každý člověk musí odpovědět sám, ale myslím si že většina by odpověděla s láskou. Vždyť když se alespoň trochu zamyslíte. Už od dětství má každý z nás takové prázdné místo v srdci. Místo, které i když jsou přátelé, tak ať se snažíme jakkoliv, tak nejde zaplnit. Prázdné místo, kvůli kterému se často trápíme a nevíme co s ním. Ale pak najednou.. Nastane okamžik, který si budete navždy pamatovat. Okamžik, ve kterém se stane zlom ve Vašem životě. Chvíle ve které zjistíte, že to prázdné místo, které Vás trápilo, už není prázdné. A najednou přichází otázka kdo to místo zaplnil?? Jak to, že už není prázdné? A co to vlastně znamená?? Znamená to, že jsem potkali nějakou osobu, která Vám není vůbec lhostejná. Osobu, do které jste se zamilovali. Když přijdete na to, kdo ta osoba konkrétně je, nemůžete se na ni vynadívat. I když se snažíte sebevíc na ni nemyslet, nejde to. A myslíte si, že jste nejšťastnější v životě. Nebo můžete být ještě šťastnější?? Podle mého názoru ano. Když se na toho dotyčného nemusíte jenom dívat a mít ho jen v myšlenkách a v srdci. Když jste vedle něj, umíráte touhou ho políbit, ale nejde to. Je jenom na vás jestli to změníte, aby to šlo. Když ano, tak teprve teď si můžete s klidem říct ,,Jsem šťastný“. Pak už jde, dalo by se říci jen o to, udržovat to štěstí. U zamilovaných lidí to jde velmi snadno. Vždyť od Vaší drahé polovičky Vás potěší už jen nějaké sebemilejší gesto. Když Vám věnuje svůj krásný úsměv. Když Vám věnuje svůj pohled. Když Vám přijde zpráva a zjistíte, že je od toho dotyčného, vytvoří se Vám na tváři úsměv, aniž byste tu zprávu četli. Když dostanete od něj polibek, cítíte se jako v sedmém nebi. Když jste v jeho náruči, cítíte se v bezpečí. Abych byla upřímná tak já osobně si ale asi nejvíce vážím toho, když poznáte, že dotyčný má zájem o to, co Vás trápí, je ochotný ty věci řešit s Vámi. Je ochotný Vás vyslechnou a poradit. Má zájem o Vaše myšlenky, zajímá ho, o čem přemýšlíte. Prostě, když ho zajímá Vaše duše. To když zažijete, tak ty chvíle, ty okamžiky už nikdy nezapomenete. Ty se nedají zapomenout, ty chvíle, vzpomínky, jak se o Vás někdo takhle zajímal budou dál žít ve Vašem srdci. Díky jedné osobě, která pro mě znamená nepopsatelně mnoho, tyhle chvíle teď zažívám a jsou to ty nejlepší a nejkrásnější, jaké jsem kdy zažila.
Vím, že láska má i svojí druhou stranu, stranu, kterou by hodně z nás raději zrušili nebo alespoň nezažili. Ale myslím si, že ač láska bolí tak za tyhle krásné okamžiky stojí ji prožít. ,, Není pět nebo šest divů světa,ale jen jeden: LÁSKA. “
Autor Nanuinka, 22.02.2009
Přečteno 431x
Tipy 1
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nerad jsem kritický, ale je takové nějaké ohrané, nic moc nového, zajímavého.

15.03.2009 16:40:00 | Pelican

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí