Osudová láska

Osudová láska

Anotace: ona ví ...(má to úvaze blízko, ale je to takový mix slohových útvarů)

Stalo se. Onen den jsem udělal velkou chybu. Proč? Nedokáži si snad vážit něčeho, co je pro mě momentálně prioritou číslo 1, nedokážu si přiznat, že bez ní bych byl nula, a nebo si ani nechci představovat co by bylo, kdyby ..... Ona je pro mě něčím, co mě žene za svým cílem, za svým snem, ale ten sen se již pomalu naplňuje ... ano, sice trochu pomaleji než dříve, ale přesto se vyvíjí dál .... polsedních 14 dní se něco stalo .... jako by se se ten pomyslný motor "lásky" zadrhl ....dělam snad něco špatně? Ano, musím přiznat, že každý dělá chyby ... tedy i já ... i my všichni ... uvědomujme si tyto chyby, snažme je napravit dokud je tu šance, že se vše vrátí do svých kolejí ... odpustit? zapomenout? prominout? velmi důležité kroky k tomu, přiznat chybu svou nebo druhého ... obětavost ... začínám zjišťovat, že jedna z nejdůležitějších věcí ve vztahu ... nakolik jsme schopni se tomu druhému obětovat? a včem? a jak? Udělal jsem velikou chybu ... v afektu ... to se neomlouvá ... jsem si toho vědom ... vyslovil jsem to ... svět zčernal ... kam se poděla ta jeho barevnost? KONEC? to nemůže být pravda ... promiň ....smutek,samota,sobeckost, ... Svět se přestal točit, nedokázu být silný ... nesmím nad tím přemýšlet, ale musím ...Miluji jí ... srdce mi buší jako by mělo explodovat každou další vteřinou ...proč jsem to udělal? je to osudová láska? ANO je ...
Autor cambass, 12.04.2009
Přečteno 546x
Tipy 7
Poslední tipující: Nussichoco, blue, Házté, Romana Šamanka Ladyloba, PoeziGirl, Anne Leyyd
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

není nad to se vypsat, rozebrat sám sebe a přijít s nějakým závěrem na konec, snad Ti to pomohlo /pomůže

02.05.2009 19:57:00 | blue

pokud je osudová, vydrží. Pokud ne,ta osudová určitě příjde.Držím palce!

22.04.2009 14:50:00 | Házté

Držím palce!!!!
Občas se totiž musíme zastavit nad tím, co se děje i když je to sebevíc dokonalé.

12.04.2009 13:14:00 | PoeziGirl

Krásná úvaha! Kladeš moc podstatné otázky nad kterými by se měl člověk hodně zamýšlet! Neboj, pokud je ta láska pravá a skutečná tak vydrží i tohle. Je důležité se ze svých chyb poučit! Přeji hodně štěstí i lásky! :)

12.04.2009 09:33:00 | Anne Leyyd

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí