Na co láska

Na co láska

Anotace: Nevím, co tu bych tu stručně popisovala, prostě jsou tu vyjádřeny moje myšlenky

Vyrvěte mi srdce z těla, vyrvěte ho a zakopejte ho hluboko pod zem, ať už se ke mně nikdy víc nevrátí, protože já už nechci, nechci už cítit, protože to tak strašně bolí...
Takovéhle pocity se teď odehrávají ve mně a já nevím, co s tím, nidko mi nedokáže poradit a nikdo mi nemůže pomoci. Nemůže ani kdyby sebe víc chtěl. Co myslíte, že se děje? Ano, máte pravdu, jsem zamilovaná, pociťuji tak silný pocit, takovou lásku, až mi to zabíjí. Nemohu nikomu nic říci, jelikož by se vše změnilo a sesypalo jak domeček z karet.
Proč láska tolik bolí? Proč člověk vždy miluje toho, koho nemůže mít? Proč to vždy nekončí happy endem? Samé proč a nidky se nedočkáme odpovědi. Tak na co láska je? Člověku akorát ubližuje a i přesto se bez ní nedokáže obejít. Čím to je? Kdo mi dokáže odpovědět?
Podle mého láska nemá vůbec být, jedná se o zbytečnost, co ubíjí lidská srdce, ty trpí na tolik, že se to nedá zvládnout. A i když se pozná šťastná láska, stejně dlouho nevydrží, tak k čemu milovat.
Nikdo už nevěří na prince na bílém koni, na šťastné konce, jak jsme to vždy viděli v pohádkách, kde princ vysvobodil svoji princeznu a žili šťastně až do smrti. Nikdo už nevěří, že z chudé a špatné holky se může stát bohatá a hodná dáma, jak to bylo v Pretty Woman, ne, již nidko není schopen věřit v tento zázrak. A já ze všech nejmíň.
Takže se znovu ptám, na co láska? Kdo mi jen dokáže odpovědět?
Autor Luc.s.ka, 28.04.2009
Přečteno 393x
Tipy 8
Poslední tipující: PoeziGirl, Haniéčka
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Ptej se spíš co je to láska.

11.12.2009 01:43:00 | Lilien

Láska je na nic...:-(

05.06.2009 22:07:00 | Haniéčka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí