Ludvík Kučera, 2. pokračování=)

Ludvík Kučera, 2. pokračování=)

Anotace: Vím=D.. Nejspíše je to nudné ale opět se nudím=D (P.S. Lásko, Miluji Tě:)

Sbírka: O Lásce

17. ledna 2009 jsme tedy měli to rande.. i když on tomu prej rande říkat nechtěl=D.. no to je ale fuk=)..
Přišla jsem pozdě a moc mě to mrzelo. Na ten okamžik ale nikdy nezapomenu. Seděl tam a byl nádherný, sedla jsem si k němu a byla jsem omámená jeho vůní. Tááák krásná vůně=)) Pak jsme tedy šli do nějakého klubu, kde ale byla nějaká oslava narozenin, tak jsme šli do pizzerie. Dali jsme si čaj... =D=))) ... Povídali si.. No spíše on, protože já jsem totiž málomluvná=D. Bylo to úžasné a nezapomenutelné. Rozloučili jsme se ale moc brzy=D. Potom jsem si myslela, že jsem na něj neudělal dobrý dojem a jela jsem domů zklamaná. Jenže ráno ne mě čekal náááádherný vzkaz=))). Byla jsem z toho tak vykulená=D=).
Asi o dva dny později jsme měli další schůzku. Šli jsme do parku a seděli jsme na houpačce, snad asi tři hodiny jsme tam mrzli a bylo to pěkné. Druhý den, když jsem šla do školy, jsem byla hrozně moc šťastná, tak šťastná, že mé spolužačky na mě poznali, že jsem se šíleně zamilovala=D.
Pak jsme měli třetí schůzku a ta byla ze všech nejkrásnější=). Procházeli jsme se a pak se zastavili u MOSTU LEGIÍ a dvě hodiny se jen tak dívali a povídali si.... Pak se mi najednou svěřil s tím, že už dvě hodiny myslí na to jak mě políbit, jak mě obejmout a že se nikdy před holkou necítil tak MALÝ (já prej byla velká=D) jako přede mnou. Nevěděla jsem co říct. Mlčela jsem. Ale po těchto slovech se mi tajil dech a znervózněla jsem=D. Také jsem myslela na polibek a stále.. Už od prvního rande=D... Pak si stoupl za mne a objal mě..........
KRÁÁÁÁÁÁÁÁSA=) Nezapomenutelný okamžik.. řekl... TAK TĚŽKÉ TO ZASE NENÍ... Cítila jsem jeho vůni, jeho doteky, dech... Otočila jsem se a pak jsme se políbili (no spíše on mne=D), ale BYL TÁÁÁK NÁDHERNÝ, NEJKRÁSNĚJŠÍ, DLOUHÝ, TAK INTENZIVNÍ=))) achjo ... Prostě krása=)
Pak jsme se rozloučili a šli domů. Jenže vůbec se mi nikam nechtělo, chtěla jsem ho stále líbat a dotýkat se ho...
NO a pak jsme tedy spolu chodili :-D
.................................................
Pokračování příště=)))
Autor Salma, 10.06.2009
Přečteno 303x
Tipy 2
Poslední tipující: al-pacino
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí